פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי למרות רצוני + חיוב על משלוח מתנה נושא התלונה:
אלפנדרי חיים שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרליבך 2, ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.9.07 קיבלתי טלפון מנציגת מעריב - שולמייסטר ליאת. היא ניסתה לשכנעני לחדש מנוי מעריב לנוער לביתי במחיר מוזל של 50 ש"ח במקום 56 לחודש + מתנה נגן אם פי 4. בתחילה הסכמתי, אולם מייד באותו יום התקשרתי לבטל. נאמר לי כי: "הטופס לא עודכן במחשב..." ועלי להתקשר למחרת. הדבר כבר נשמע לי חשוד. למחרת התקשרתי - דיברתי עם ליאת והיא אישרה בפני כי המנוי בוטל. להפתעתי (או שלא...) היום - 30.09.07 קיבלתי אישור ממעריב מנויים על חידוש מנוי הנושא את התאריך 16.09.07 (התאריך של השיחה המקורית). התקשרתי ודיברתי עם אור שאישרה כי המנוי בוטל. לאחר השיחה בדקתי את חשבון האשראי בבנק והתברר לי כי כבר חייבו אותי על דמי משלוח של המתנה בסך 19 ש"ח. התקשרתי פעם נוספת ודיברתי עם אילנה אשר אמרה כי רק כעת מועברת הבקשה לביטול המנוי ותקווה אמורה ליצור איתי קשר.

התנהגות זו מעידה על חוסר תום לב וניסיון להתיש את הלקוח בתקווה שהוא יתייאש ולא ישים לב. מדוע החיוב מתבצע תוך יום בלבד אבל הביטול לוקח זמן כי: " המחשב לא מעודכן..." - מעניין שכדי לחייב את הכרטיס - המחשב מעודכן מייד. (באותו יום שבו התקשרה אלי ליאת).

לעולם לא אחדש את המנוי עם "מעריב". בית עסק כזה אינו ראוי לאמון.
כספי סוג הנזק :
החזרת החיוב וביטול הוראת הקבע בכרטיס האשראי. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-אחראית שם ותפקיד:
חיים שלום רב!
צר לי לשמוע שהיה עיכוב בבקשת ביטול המנוי.
ביטול באופן כללי לוקח מס' ימים.
לא היתה שום כוונה ונסיון להתיש אותך,למרות העיכוב היתה התייחסות מלאה
לבקשתך.
המנוי הוקלד בטעות ואכן בוטל.
אנו מוציאים זיכוי על 19 שק' שחוייבת. מעבר לכך לא חוייבת בדבר.
איתך הסליחה על העיכוב בבקשתך ובהחלט לא היה ניסיון לפעול בניגוד לבקשתך.
תגובה:
מנוי בוטל לבקשת הלקוח-מועבר זיכוי לכ.האשראי על סך 19 שקלים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה