פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת עיתון מתחילת המנוי,סירוב לבטל את המנוי ויחס עויין ומזלזל מנציגי השירות. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני ושותפתי עשינו מנוי לעיתון ביולי השנה. היתחייבנו לשנה ובתמורה קיבלנו מכשיר אספרסו שעלותו על פי נציגת שירות הלקוחות 1200 ש"ח.בכל חודש יולי הגיעו כ-7 עיתונים בהפרשים של ימים ולעיתים של שבועות. במהלך כל החודש והחודשים הבאים הינו בקשר כמעט יומיומי עם ניצגי שירות הלקוחות, אחראי על איזור החלוקה, מנהל שירות לקוחות ורבים אחרים. בהתחלה עלה החשד כי אחד מהשכנים גונב את העיתון, למרות שלא היה לנו שום ספק כי אף אחד מהשכנים שלנו לא גונב לנו את העיתון החלטנו לשתף פעולה ולהסיר כל ספק. ולכן ביקשנו שאת העיתון יניחו כמו שביקשנו בהתחלה בארון החשמל שצמוד לדלתנו ואת הגלויה שמצורפת לעיתון יחליקו מתחת לחריץ של הדלת כך נוכל לדעת שאכן הגיע השליח(היות והגלויה מתחת לדלת) ואת העיתון גנבו. כמובן שרוב הזמן לא הגיע עיתון וגם לא היתה גלויה. במקרים שבהם היתה גלויה באופן מפתיע היה גם עיתון וכמו שציינתי קודם מעטים המקרים שאכן קיבלנו עיתון.ביקשתי לבטל את המנוי עשרות פעמים ובעשרות הפעמים פנו אליי נציגי שירות והנהלה וביקשו כדבריהם" צאנס אחרון" לטפל בבעיה ואם לא תטופל אז המנוי יבוטל.. אף אחד לא טיפל או לא הצליח לטפל בבעיה אך אף אחד גם לא מוכן לבטל את המנוי. בפעמים האחרונות שדיברתי עם נציגי השירות ועם אחת מהאחריות "הגדולות" נאמר לי בטון לא נעים לאוזן ואולי אפילו מעט מאיים כי אם ארצה לבטל את המנוי אחוייב ב1200 שח על מכונת האספרסו שקיבלתי "במתנה" כמובן שעוד מתחילת הדרך עם מעריב הבנתי כי הבעיה לא תיפתר ולכן את ה"מתנה" הנדיבה לא פתחנו ולכן הצעתי להחזיר את המכונה ובתמורה שיניחו לנו. חשוב לי לציין כי בכל שלושת החודשים שאנחנו מנויות לעיתון קיבלנו כ-9 עיתונים בלבד ובכל חודש חוייבנו בסכומים שונים, זיכו אותנו על עיתונים שדיווחנו שלא קיבלנו. כמובן שלא קיבלנו כחודשיים וחצי עיתונים. ולא בכל יום יכולנו לדווח.
אני ושותפתי חיילות, בודדות,כשעשינו את המנוי זה בא על חשבון דברים אחרים, כדי להיפטר מהמנוי אנחנו ניאלץ לשלם 1200 שח שזו משכורת של 4 חודשים ולכן אנחנו נאלצות לשלם כל חודש על מנוי לעיתון שאנחנו לא מקבלות ,לשמוע הבטחות שיקריות מנציגי שירות והנהלה ומשפטים כמו: "אז אם אתם חיילות למה עשיתן מנוי?" וכו' כדי שלא יחייביו אותנו בבת אחת סכום שאין אנו יכולות להרשות לעצמנו. אז כרגע אנחנו מתוסכלות מהמצב ומקוות שמישהו שם אצלכם מספיק ישר והגון כדי לראות את המצב כמו שהוא ולראות שאנחנו צודקות ולבטל את המנוי.

עוגמת נפש,כספי,עילבון. סוג הנזק :
לבטל את המנוי ולזכות אותנו על כל החודשים ששילמנו על עיתונים שלא הגיעו. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-פניות הצ שם ותפקיד:
חן שלום רב!
ראשית הרשי לי להתנצל על בעיות השרות שחווית.
ברמת העיקרון אין אנו מורשים לקבל חזרה מתנות שנמסרו.
אך בהחלט הצגת כאן מקרה יוצא דופן.
במהלך שבוע הבא אני אפנה למנהלת מח' השרות להתייעצות נוספת בסוגייה.
כולי תקווה שאוכל לפתור את הבעיה. היי בטוחה שאעשה הכל למען פתרון שישביע
את רצונך.
אהיה עימך בקשר במהלך שבוע הבא.
עירית
תגובה:
ברור מול מנהלת מח' השרות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה