פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לעתון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היתי מנוי בהתחיבות לשנה ב95 שח לחודש.
בתאריך 20.2.07 נגמרה ההתחיבות.
בשיחתי עם שרות לקוחות ביקשתי לחדש את המנוי ולקבל את ההטבה של ה500 שח לרשת פוקס.אמרו שיחזרו עם תשובה אחרי 72 שעות ושלא חזרו התקשרתי שוב ואז אמרו שאם אני רוצה לחדש ולקבל את ההטבה עלי לשלם 129 שח בעוד שמנוי חדש מקבל אותו מנוי ב119 שח.
מאוד תמהה בעיני שעיתון שרודף אחרי מנויום חדשים מזלזל בלקוחות ישנים.
זה נורא נחמד לפזר סיסמאות ש"אנחנו לא פראריירים" כנראה שאתם מתכונים ש"אתם לא פראיירים"
עלבון סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
אלי מן- מנהל פניות ציב שם ותפקיד:
הוסבר למנוי שלפי תקנון המבצע של "פוקס", התנאים והמחיר של מנוי חדש שונים מהתנאים והמחיר של מנוי קיים.
תגובה:
"מעריב" שמה בראש סדר העדיפויות את הלקוח ועושה רבות כדי שהלקוחות ימשיכו להיות מנויים לאורך זמן. כחלק מהמדיניות הזאת, הצענו למנוי הצעה אטרקטיבית להמשך. המנוי קיבל את ההצעה והמשיך את המנוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה