פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת עיתון נושא התלונה:
לביא עפרה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך 2 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.

בתקופה האחרונה יצא לי להתלונן על ההפצה מספר פעמים. לא אגזים באם אומר כי שיחות טלפון עלו לי לא מעט כסף. התלונה מחלק העיתונים השליך את העיתון מעצלנות לעלות 80 מדרגות לקומה מתחת למגורי, השלכת העיתון ואי קבלתו עד לדלת הבית הרגיזה אותי ולא ענתה על ההזמנה אשר צוינה בתחילה כי יש להניח את העיתון ע"י דלת הכניסה, למחלק העיתונים היו תירוצים למכביר, לא היה אור בחדר מדרגות ועוד כהנה אבל אני לשרות יעיל לא זכיתי, היום העיתון לא הגיע כלל והחלטתי כי נמאס לי ואני מפסיקה את המנוי החל מהיום (כולל) מהואיל ולא נענתי עד עכשיו לשיחת הטלפון עם נציגת השרות שהבטיחה לחזור בהקדם הואיל ואני נאלצת לעזוב את הבית אבקש לבטל את המנוי ולפצות אותי על שיחות הטלפון והעציץ בחדר המדרגות שהופל ע"י השליח השלמזל.
ברצוני לציין כי המנוי על מעריב היה לי כפנסיונרית יקר יותר בהרבה מאשר הוצע ע"י עיתון מתחרה אבל, נאמנות, והרגל החזיקו אותי כמנויה עד שבאמת החלטתי כי גם דמי המנוי וגם ההוצאות הנלוות שיחות טלפון ונזקים לא יחזיקו אותי כמנויה ולכן אבקש החל מהיום ה9.1.2007 יום שלא קיבלתי את העיתון לבטל את המנוי ולהודיע לי בכמה יחוייב חשבוני בתחילת החודש הבא.
בתקווה שלקוחות אחרים יזקו ליחס טוב יותר.
מצוין במכתב סוג הנזק :
בטול מנוי ופצוי מתאים פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
אלי מן, מנהל פניות ציב שם ותפקיד:
בשיחה עם המנויה, הוסבר שפנייתה לגבי אי הגעת העיתון ואופן אספקת העיתון הועברה למחלקת ההפצה.
תגובה:
סוכם על מעקב טלפוני של מחלקת השירות אחרי הגעת העיתון בימים הקרובים ובמקביל בקרה שלי אחרי טיפול מחלקת השירות וההפצה.
בנוסף יועבר פיצוי של שבוע ימים זיכוי לחשבון המנוי, בעקבות התלונה הנ"ל.
השיחה הסתיימה לשביעות רצונה המלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה