המשך תלונה 55997: 012 משקרים לכם שאומרים שהתלונות מטופלות! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פרסמתי פה באתר תלונה מס' 55997, שכותרתה היתה 'התנהגות ביריונית ולא הוגנת'. בתאריך 14.11.10 נכתב באתר שהתלונה טופלה ע"י נציגת פניות הציבור של 012... מכיוון שלא קיבלתי שום פניה מ-012 תהיתי במה מדובר וכיצד "טופל" העניין...
ואכן, קיבלתי היום (17.11.10) שיחת טלפון מאותו משרד עו"ד (נאמן זקן ושו"ת) ומאותה נציגה שאת צעקותיה והשמצותיה נאלצתי לספוג בפעם הראשונה, שטענה ש-012 ביקשו ממנה להתקשר אלי ולהבהיר את העניין!!! זה נקרא "טופל ע"י נציג פניות הציבור"?
הנציגה הסבירה לי ש-012 טוענים שמסרתי להם את פרטי כרטיס האשראי שלי ולכן החיובים היו בידיעתי ובאישורי. מאחר ומדובר בשקר מוחלט, והחברה "נכנסה" לחשבון האשראי שלי (שכנראה הועבר אליהם ע"י חברת הוט) והתחילה לחייב על דעת עצמה, לא יתכן שהם עדיין מעוניין לגבות את "החוב", כמובן בצירוף של דמי טיפול עורכי דין (כ-100% מסכום הקרן) ואיומים על הוצאה לפועל.
אני דורשת מחברת 012 ליצור איתי קשר ישירות ולטפל בעניין עד לסיומו לשביעות רצון שני הצדדים. או שאתם רוצים להמשיך ולהיות החברה הכי מושמצת והכי שנואה באינטרנט ובכלל...
ובקשה לאתר תלונה שעושה עבודת קודש - אנא ודאו שהתלונות מטופלות באמת וברצינות! כשכתוב באתר שנמצא פתרון, אנשים חושבים שהעניין אכן נפתר, אבל לא כך הדבר... החברה ממשיכה בשלה, לצערי הרב.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול החוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|