פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת מנוי עקב אי שליחת העיתונים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר רכשתי מנוי לירחון "שם המשחק" כמתנה לבעלי. הרעיון ברכישת המנוי הוא שמעבר לקבלת עיתונים נהנים משירות - העיתון מגיע מדי חודש בחודשו ללא התעסקויות נוספות. מאז חודש דצמבר לא נהנתי מהמנוי ולו פעם אחת. העיתון אף פעם לא הגיע, מה שדרש ממני לבזבז זמן רב בפניות חוזרות ונשנות למחלקת שירות לקוחות, שישלחו את העיתון המיוחל - שבעקבות כך הגיע כל פעם באיחור של חודש, ורבים מהתכנים בו כבר לא היו רלוונטים. בכל פעם הבטיחו לי שזו הפעם האחרונה, ושהעניין עובר לטיפול של אחראי, ושל אחראי של אחראי וכו' - ללא הועיל. השיא הגיע בחודש יוני, בו לא קיבלנו את העיתון כלל, חרף השיחות עם מחלקת שירות לקוחות. היום, אמצע-סוף חודש יולי, ולא קיבלנו את גליונות יוני-יולי. התקשרתי ובקשתי להפסיק את המנוי, ולקבל החזר עבור כל תקופת המנוי - זאת פשוט משום העובדה שהשירות אותו מקבלים הינו מתחת לכל ביקורת בכל קנה מידה, ופשוט לא הצלחנו להנות מהמנוי. שוב- הבטיחו שהאחראית על הנושא (דוריס) תחזור אלי, שוב - אף אחד לא חזר אלי, שוב - התקשרתי, הפעם דיברתי עם דוריס, שדיברה אלי בחוצפה, ואמרה לי שאני "מנפנפת" אותה. דוריס אמרה כי אין באפשרותה לבטל את המנוי ולהחזיר את הכסף - לא עבור גיליונות שקיבלנו וגם לא עבור גיליונות עתידיים!!!! מדובר בחוצפה לשמה - עיתון "מעריב" גם אינו יודע לספק שירות ברמה נאותה ללקוחותיו וגם גובה על כך את מלוא התשלום - הרצחת וגם ירשת?! ביקשתי לדבר עם האחראי על דוריס (גיא וורון) וטרם קיבלתי את תגובתו.
ברצוני להוסיף עוד שני נושאים הנוגעים לשירות:
1. דוריס ציינה בפני כי בכל מקרה אהיה מחויבת בעבור מתנה שמקבלים כשרוכשים את המנוי. שוב - מדובר בחוצפה משני טעמים: האחד, את המתנה קיבלתי רק לאחר שלושה חודשים וגם זה לאחר שיחות טלפון חוזרות ונשנות עד שלבסוף התברר שהמתנה המקורית שהזמנתי אזלה, וקיבלתי מתנה חלופית שאין לי שום צורך בה. השני, הצעתי מיד להחזיר את המתנה ותשובתה של דוריס: "אנחנו לא חנות צעצועים".
2. עוד בשלב רכישת המנוי נציג המכירות עשה טעות וחייב אותי ב- 12 תשלומים, לאחר שביקשתי להיות מחויבת בתשלום אחד בלבד. הדבר מעיק, ואינו עולה בקנה אחד עם דרך ניהול החשבון שלי. ביקשתי לשנות זאת, אך נאמר לי שעלי לפנות לחב' כרטיסי האשראי ושהשינוי כרוך בתשלום. גם עיתון "מעריב" עשה טעות, וגם אני צריכה לשלם על כך?
אני לא מעוניינת יותר במנוי ממעריב ומבקשת לקבלת פיצוי כספי מלא!
עוגמת נפש, בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
הפסקת המנוי לאלתר ופיצוי מלא בגין כל הסכום פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה