|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות של עיתון מעריב / אי עמידה בהתחייבות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה חתמתי על מנוי לירחון "שם המשחק" - סוכם על מחיר חודשי למשך 12 חודשים ובתום 12 חודשים חודשיים חינם. תמו להם 12 החודשים וכשהתקשרו אלי מעיתון מעריב בשאלה האם לחדש / לבטל את המנוי טענתי בפניהם כי מגיעים לי חודשיים נוספים של הירחון ובתום החודשיים אחליט אם לחדש. נציגת השירות טענה בפני כי לא דובים ולא יער לא חודשיים ואפילו לא חודש. כשטענתי בפניה כי נציג המכירות הבטיח לי זאת במעמד הרכישה, טענה הגברת החביבה כי הדבר לא מצויין אצלה במחשב ואין מצב לקבל חודשיים אלא אם אוכיח לה כי בהסכם הרכישה כתוב שמגיע לי חודשיים חינם. לצערי הסכם הרכישה מלפני שנה אבד לי ואין באפשרותי להוכיח זאת. אז ויתרתי על 2 ירחונים שמגיעים לי ואני לעיתון מעריב על כל עיתוניו השונים (את, רייטינג, שם המשחק וכו') לא מתקרב יותר. היזהרו והישמרו.
תלונה זו תופץ בפורומים ובאתרי צרכנות נוספים !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
עמידה בהתחייבות - מתן חודשיים חינם של הירחון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|