פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחלקת שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בניסיוני לפנות למח' השירות אין ספור נסיונות עונה תקליט אשר בחלק מהמקרים נאלצתי להמתין כ25 דקות ולא נענתי ברצוני לבטל את המנוי היות וסוכני המכירות של החברה מוליכים שולל את הלקוחות, כמנוי חוזר שאני מאוכזב בפעם השנייה מהיחס והשרות הגרוע של מחלקת המנויים, מלבד זאת מחלקת השירות מתעלמת בכוונה תחילה ע"מ שהלקוחות לא יבטלו את המנויי לעיתון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדק בית במחלקת שירות הלקוחות של מעריב מנויים כיאה פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
רויטל עמית-רז, מנהלת ה שם ותפקיד:
שלום רב ותודה על פניתך.
חשוב לציין כי אנו עושים את כל המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו שירות יעיל ומהיר. על פי התיעוד המופיע אצלנו נמצא כי פניותיך האמורות טופלו במוקד השירות בתאריכים 29/1 ו- 30/1 לשביעות רצונך. לנוחותך, בעת הצורך ניתן לפנות אלינו גם דרך כתובת אתר המנויים http://sherut.maariv.co.il
נשמח להמשיך לעמוד לרשותך.
בברכה,
תגובה:
ראו לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה