פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני סטודנט, ועשיתי מנוי למעריב במבצע שהיה לסטודנטים בתאריך 8.12.04, ואשר בו משלמים 89 שקלים לחודש וכל חודש רביעי הוא חינם.
נאמר לי (ויש לי גם מסמך אשר נשלח אליי מ"מעריב מנויים" אשר מאשר זאת) שהמבצע יימשך כל תקופת היותי סטודנט.
לאחר כשנה התקשרו אליי ממעריב ונאמר לי שהמבצע נגמר ושאני צריך להתחיל לשלם כרגיל בשביל להמשיך את המנוי. כמובן שבאותו שלב ביקשתי מהם להפסיק את משלוח העיתונים לביתי, בעיקר בגלל הכעס הרב שהיה לי על כך שהם לא עמדו בהסכם.
כמו כן, לא היה לי למי לפנות עד ששמעתי מידידה על האתר שלכם. מקווה שתוכלו לעזור לי לקבל את המנוי בתנאים שהיו לי.
החזרת המנוי בתנאי מבצע (89 שקלים לחודש וכל חודש רב פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
בשמת פרידנרייך- מנהלת שם ותפקיד:
מר ברון שלום רב ותודה על פנייתך, בשיחה טלפונית שנערכה עמך קיבלת הצעה מחודשת למבצע והנושא טופל לשביעות רצונך, כולי תקווה כי תמשיך ליהנות מהמנוי, ואנו עומדים לרשותך בכל פניה בטלפון 9638500-03 או 6200*. בברכת המשך קריאה מהנה.
בשמת
תגובה:
מר ברון שלום רב ותודה על פנייתך, בשיחה טלפונית שנערכה עמך קיבלת הצעה מחודשת למבצע והנושא טופל לשביעות רצונך, כולי תקווה כי תמשיך ליהנות מהמנוי, ואנו עומדים לרשותך בכל פניה בטלפון 9638500-03 או 6200*. בברכת המשך קריאה מהנה.
בשמת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה