פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-עמידה בהתחייבות והבטחות החברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יוני נתניהו 1 ג ת.ד אזור תעשיה אור יהודה 60 כתובת:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2006 , רכשתי מכשיר תמי 4 FAMILY .
לפני הרכישה שוחחתי טלפונית עם אלי ,איש המכירות של החברה שהציע לי 2 מסלולים לבחירתי :
מסלול של 3 שנים הכולל אחריות וחלפים ומסלול של שנה אחת הכולל אחריות וחלפים .
לאחר ששאלתי ווידאתי עם איש המכירות מספר פעמים כי המסלול לשנה אכן כולל חלפים במסגרת אחריות החברה(כולל החלפת מסנן לאחר חצי שנה)החלטתי לרכוש את המכשיר במסלול של שנת האחריות .
בחודש דצמבר יצרה איתי קשר נציגת החברה על מנת לתאם מועד להחלפת המסנן.
שאלתי אותה אם מוגדר אצלהם שהחלפת המסנן הנה במסגרת האחריות כפי שהובטח לי ע"י החברה והיא ענתה לי שהיא אינה יודעת ורק מתאמת את מועד ההחלפה .
סברתי לתומי כי חברת תמי 4 הנה חברה רצינית העומדת מאחרי התחיבותה והסתפקתי בתשובתה.
לאחר מספר ימים , ולא במועד שתואם איתי , הגיע לביתי שליח למסור לי את הסנן.
כשבועים לאחר קבלת הסנן ,יצרה איתי קשר עובדת מטעת מחלקת הגביה של החברה ולמרבה הפתעתי וכעסי ,דרשה תשלום של 180 ש"ח בעבור הסנן שהוחלף.
טענתי בתוקף כי החלפת הסנן הנה במסגרת האחריות שהובטחה לי ע"י איש המכירות של החברה .
עובדת מחלקת הגביה(שרית) חזרה אלי לאחר בדיקת טענתי והתעקשה כי עלי לשלם את התשלום בעבור החלפת הסנן למרות מחאתי ,כעסי ותסכולי .

מאוד מקומם אותי שחברה גדולה ורצינית אינה נותנת אמון בטענות לקוחותיה , אינה עומדת מאחורי הבטחות אנשי המכירות שלה ונוהגת בצורה מקוממת ושרירותית .
אף נציג שירות לקוחות של החברה לא טרח לחזור אלי בכדי לשמוע את טענותי וטיעוני.
אני מרגיש מרומה ,מאוכזב וכועס מהתנהגותה של החברה .
כספי סוג הנזק :
החזר התשלום ע"ס 180 ש"ח פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
הילה -מנהלת היחידה לפנ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם
יצרנו קשר עם הלקוח, ניתן הסבר ללקוח ובוצע מולו הטיפול הנידרש.
הטיפול בלקוח הסתיים לשביעות רצונו
בברכה

תגובה:
אנו מודים לכם על פנייתכם
יצרנו קשר עם הלקוח, ניתן הסבר ללקוח ובוצע מולו הטיפול הנידרש.
הטיפול בלקוח הסתיים לשביעות רצונו
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה