פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כעבור 4 חודשים מיום הקנייה - התקלקל המנגנון קירור וכבר חודש אני לא מקבלת שירות נושא התלונה:
עמרני ריקי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יוני נתניהו 1 ג' כתובת:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מיני תנה בר דיגיטלי עם LCD מהחברה, כעבור 4 חודשים המים פשוט לא היו קרים, התקשרתי לשירות שלהם ושלחו לי טכנאי- הוא אמר לי שהלך המנגנון קירור, הוציא לי אותו מהחשמל ואמר לי שכרגע אין לו חלופי לתת ושלח אותי לדבר עם השירות,אני כמו לקוחה שמצפה לקבל שירות הולם מתקשרת ומה קורה???
אין עם מי לדבר, אני נכנסת למין סחבת נוראית כמו שרק בסיוטים שלי יכולה להיות,במשך חודש אני מנסה לקבל תשובות מהם,יחס משהו.. ומה אני מקבלת?
נאדה גורנישט, פשוט אין יחס !!!!!ב - 1.6 לאחר שעובר חודש ואני מקבלת תשובות חוזרות על עצמן - יחזרו אלייך.. אני כבר יוצאת מדעתי,מבקשת מהנציגת שירות מנהל,בכיר,משהו ושוב אותה תשובה - יחזרו אלייך...כבר לא אכפת לי מה קרה למכשיר אכפת לי שאני חודש עם תינוק בבית - מרתיחה מים, מבזבזת עוד כסף על קומקום והמון עוגמת נפש,מה שהכי חשוב שלאף אחד לא אכפת!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות הוגנת -דבר מינימלי שלקוח אמור לקבל פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם. יצרנו קשר עם הלקוחה, הלקוחה טופלה לשביעות רצונה.
בברכה, חברת תמי 4
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה