פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפליה ואי נתינת מנוי חדש לאדם חדש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' השדרה 45 צופית כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אנו שני שותפים שונים הגרים בדירה אחת. עד ל13/12/05 קיים מנוי על שמי, שותפי לדירה היה מעוניים חלהמשיך את המנוי ואני לא. לכן, שותפי החליט לעשות מנוי חדש על שמו. שותפי הלך לקניון ונרשם אצל נציג מעריב, בעודו אומר ומדגיש לשותף כי שנינו גרנו באותה דירה אך אין ביננו כל קשר. ( איננו נשואים או ידועים בציבור, חשבון שונה וכו'), לאחר שהחתים אותו הנציג על חוזה, התקשרו אלינו משירות מעריב כשבוע לפני יום התחלת המנוי שלו ואמרו לנו כי אינו יכול לקבל מנוי חדש אלא רק מנוי ממשיך מכיוון שזו אותה הכתובת. ואני שואלת כיצד ייתכן הדבר? שאלתי את הנציגה מה הקשר? הוא אדם שונה ממני וחדש.. האם אם נכנס אדם חדש לדירה שכורה הוא לא יכול לעשות מנוי חדש כי קודמו בדירה עשה מנוי? התשובה שניתנה לי היא כן, גם אם זה אדם חדש לגמרי הוא לא יכול אם זה לאותה הכתובת. ואני שואלת איפה נגמרת ההפליה? מדוע אדם חדש צריך לסבול בגלל שקודמו בדירה היה מנוי? בנוסף, מדוע על שותפי לדירה כעת לשלם יותר על מבצע פחות טוב שיש לידיעות משהיה כשעשה את המנוי למעריב מכיוון שהסתמך על דברי הנציג של מעריב שנמצא בקניון? נציגת השירות של מעריב הבטיחה כי נקבל תשובה בכתב מדוע לא ניתן, אך לאחר מכן טענה האחראית כי היא לא הבטיחה זאת כלל. מיותר לציין כי התשובות והיחס שקיבלנו היו פוגעים ומזלזלים, ללא כל נסיון להתחשב או להתייחס לתלונותינו. בכל מקרה אין זה הוגן כי שותפי יפגע בשל העובדה כי אני הייתי מנויה לעיתון וכן בזבוז הזמן שהנציג עיכב אותנו וכן הנזק הכספי שנגרם לשותפי.
כספי, סוג הנזק :
אנחנו כבר לא רוצים להיות מנויים בחברה שמזלזלת כ"כ פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
רויטל עמית-רז, מנהלת מ שם ותפקיד:
לילך שלום,
תודה על פנייתך בנושא שירות המנויים של עיתון "מעריב".
אני מבקשת להבהיר כי מבצעי ההצטרפות למנויים חדשים הינם מבצעים מוזלים לתקופה מוגבלת. מבצעי הכרות אלה מטרתם הכרת המוצר, ולכן הם מיועדים אך ורק למנויים חדשים, שלא קיבלו את עיתון "מעריב" בתקופה האחרונה.
לאור האמור לעיל, ומאחר וקיבלת בכתובת מגורייך את עיתון מעריב עד לאחרונה, לא ניתן לעדכן לכתובתך מנוי חדש בתנאי ההצטרפות האמורים. עם זאת, נשמח לצרף אותך ואת שותפך לדירה כמנויים במסגרת מבצע המשך למנויים ותיקים.
לנוחותך, מחלקת השירות עומדת לרשותך בין השעות 7:00-19:00 (בימי ו' עד 13:00) בטלפון 5575* או 9638500-03.
בברכה,
תגובה:
ראו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה