|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
גבאי איתי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 23 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שירות הלקוחות בחברה זקוק לשיפור משמעותי, למרות שהחברה מפרסמת את עצמה ע"פ שירות הלקוחות לא ניתן לקבל שירות כלל. כל פעולה שאינה מכניסה כסף לחברה נציגי השירות אינם יכולים לבצע ומפנים אותך למנהלים. כמובן שהמנהלים אינם זמינים והם אמורים לחזור אליך תוך שעה שעתיים - לאחר שהם לא חוזרים פניה אל שירות הלקוחות מניבה הפניה נוספת ומנהל בכיר שאמור לחזור אליך תוך 24 שעות. כמובן שגם הוא איננו פנוי לעשות את שיחת הטלפון ואינו מוצא זמן לשיחה עם לקוח ולכן אתה תקוע. (לעומת זאת כשהם רוצים לגבות כסף או להציע לך שדרוגים הם מוצאים את הזמן).
מדובר על נסיון שנמוך חבילה שבוצע בתאריך 23.3 ועדיין לא הסתייע... מספר הפניה קיים אצלי ועדיין לא עוזר לעובדי נטויז'ן לבצע את הנדרש.
חלם אמיתי אצלינו בארץ.
|
עוגמת נפש וטרטור |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|