פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות ברוטאלית של מנהל שירות לקוחות קובי מצוות "מעיין" נושא התלונה:
לייאן נתנאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי לנתק את מודם האינטרנט של חברת נטויזן. לאחר מעל חצי שעה של שכנועים ונסיונות לשמר אותי או להעביר את המודם לחבר החליטו פתאום שיש לי חוב. כאשר עברתי בין שתי המוקדניות הראשונות אמרו לי שההתחיבות הסתימה חודש שעבר אך שהגעתי לבסוף ל"שלב הסופי" ודיברתי עם מנהל שירות לקוחות הוא פתאום טען שיש לי התחיבות(שתי הקודמות אליו אמרו שבכלל הסתימה ההתחיבות) והחליט שאני צריך לשלם קנס. בנוסף הבחור קובי מצוות "מעיין" דיבר נורא יפה עד הרגע שהוא הבין שבאמת אין לי צורך במודם והוא התחיל לצעוק עלי בצורה ברוטאלית והכול בגלל שרציתי לנתק את המודם כיוון שאין לי כבר דירה לבד. המס פנייה הוא 155406488 ניתן להאזין לפנייה ולראות איך שתי הבנות הראשונות אומרות לי שנגמרה ההתחיבות ולאחר מכן שהעבירו אותי לקובי הוא התחיל לצעוק עלי בגלל שאני רוצה להתנתק וטען שיש לי התחיבות. ההסכם שלי איתם היה לחצי שנה בלבד אשר כבר עברה ואילו קובי טען שההסכם הוא לשנה. בבקשה חזרו אלי בהקדם. תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נזיפה חמורה על קובי מצוות "מעיין" והחזר כספי על הקנס פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה