פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסכם שבע"פ עם מס' פנייה מוכח שהומר להסכם קולקטיבי וגבייה עודפת נושא התלונה:
אורון עופרה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הסיוט של חיי-התקשרות עם חברת אורנג'
במשך שנה וחצי של קשר עם החברה הזו, לא היה חודש בו חוייב חשבוני בסכום שתאם את הסכם התקשרותי עימם. למרות זיכויים והפחתות חיוב שנסגרו בטלפון, בוצע תמיד חיוב אחר, עד אשר נאלצתי אחרי הודעות רבות להודיע להם שאני עוצרת את הוראת הקבע ומפסיקה לממן את הטעויות הכספיות שלהם ושאשלם רק באמצעות כ.אשראי את הסכום הנכון, כמובן שזיכויים לא קיבלתי, אבל תביעה כן!!! שעלתה לי ביוקר וגם שם נפלתי למקום בו האוזניים היו אטומות והעובדות לא עיניינו איש (מיותר לציין שהמוקדנים שדיברו איתי בטלפון כן אישרו את נכונות טענותיי והבטיחו להעלותן בפני מנהל שיחזור אליי כעבור 72 שעות, מה שלא קרה לעולם ) , אף מכתב מימני לשרות לקוחות-מחלקת תלונות, לא נענה לעולם.
את הנושא מול העו"ד סגרתי מאחר שהחברה היכתה חטא על פשע ועיקלו לי חשבונות. זו הייתה לי פעם ראשונה בחיי שנקלעתי למצב בו נאלצתי לבטל התחייבותי לתשלום וזאת רק מאחר והחברת אורנג' לא עמדה בהתחייבויותיה כלפיי.
לאחר העיניין עם עו"ד נתנה לי מוקדנית עיסקה חדשה בה למודת ניסיון ביקשתי לתעד כל סעיף או הבטחה של העיסקה, אף ביקשתי מימנה לשלוח לי בפקס את פרטי ההתקשרות החדשים וכמובן לקבל את מס' הפנייה (הוסבר לי כי מס' פנייה תקף בכל דבר ועניין אם אצטרך הוכחה משפטית) התרגשתי שסוף סוף הגעתי אל הנחלה בעניין זה.
המתנתי בסבלנות להסכם הכתוב שיגיע, אך הוא לא הגיע לעולם.
הסיוט החל בשנית, גם הפעם גבו מימני סכומי כסף גבוהים בהרבה מן הסיכום , אך היה בי הפחד לבצע ביטול נוסף של הוראת הקבע וזה כמובן העמיד את אורנג' בעמדת כוח, כל הנסיונות שלי לקבל את הזיכויים וההפחתות לוו במלחמות זוללות אנרגיה, דמעות, כעס ותסכול.
החלטתי לנייד את הקו לחברת פלאפון וגם כאן נערמו לי קשיים.
את המכשירים רכשתי מחברת אורנג' ובסיום שנת האחריות הוצע לי לשלם אחריות ושרות מלא כולל אובדן וגניבה בהתחייבות לשנה, זאת עשיתי (המכשירים הם אייפון ומשמשים את שני ילדיי ) אך, מרגע שניידתי את הקווים בוטל השרות באופן חד-צדדי אף כי הייתי בהתחייבות ואף כי רכשתי את המכשירים מחברתם.
איתרע מזלי וכשבוע אחרי הניוד המכשיר שנמצא אצל ביתי התקלקל בתקלה שחזרה על עצמה בפעם השלישית באותו המכשיר...נדרשתי לשלם 400 שקלים נוספים אם ברצוני שיתקנו את המכשיר.

הייתי שמחה לקצר את פרטי החוויה אך הסיפור שלי עם אורנג' הוא מר וארוך בהרבה מכל מה שסיפרתי כאן.
אם סיפורי יגיע לאוזניים הנכונות ויביא איתו שינוי, אז היה שווה כל רגע וכל מילה, איני חושבת שטראומה זו צריכה להישאר פרטית ובטוחה שעוד המון אנשים עברו חוויה דומה ואף גרועה יותר.

תודה לכל הנוגעים בדבר
על נכונותכם לתת במה לאנשים בלי קול
כספי סוג הנזק :
מציאת דרך טובה יותר לעגן הסכמים ולאכוף אותם מול גוף כל כך גדול פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה