פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו נייד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ניתקו לאימי את קו הטלפון הנייד ללא ידיעתה לפני כשבוע וחצי וטרם החזירו את הקו. התקלה של אורנג' נבעה מתקלה מערכתית של החברה שבמשך כמעט שנה הקו היה בבעלות חברה עיסקית ולאחר שהחברה ראתה שהקו לא שייך לה, הגישה בקשה לנתק את הקו. קו זה היה שייך לאימי כלקוחה פרטית וללא בדיקה טרומית מול הלקוחה ניתקו את הקו בטרם הבדיקה. לצערי הרב, אורנג' לא פתרה את הבעיה, למרות עשרות שיחות ביום ובזבוז זמן יקר בשיחות טלפון עם נציגים, שליחת טפסים של העברת בעלות לשחזור הקו למרות שזה לא היה באשמת אימי וטרטור לקוחה לא החזירו לאימי את הקו טלפון נייד. בנוסף לאמור, הנציגים לא חזרו אליי לעדכון טיפול בבקשתי ועל אף בקשתי שיחזור אליי מנהל שום דבר לא קרה. אני מאוד מאוכזבת מחברת אורנג' ובעקבות כך אני שוקלת להתנתק מהם. חשוב לציין שללא רצונה וללא ידיעתה של אימי, חברת אורנג' ניתקה את הקו על דעת עצמה ולא החזירה את הקו לאימי שנמצאת ללא טלפון נייד כבר למעלה משבוע וחצי. מיותר לציין שמדובר בעוגמת נפש חמורה ביותר ובתקלה של חברת אורנג' שלא צריכה לקרות.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה