פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על חבילת גלישה ללא אישור נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

פניתי לאורנג' להתלונן על כך שהם מחייבים אותי על חבילת גלישה ללא אישור.
יש לציין כי בכל התקופה בה חיובתי לא נעשה שום שימוש בגלישה דרך מנוי זה.

תשובתם הייתה, שלפני כ 8 חודשים עברנו למסלול אחר אשר ישנו חיוב בחבילת גלישה, הסברתי כי נציגתם(יעל ב 13/3/11) לא ציינה את זה בפנינו ולא אמרה שום דבר על חבילת גלישה, הדבר היחידי שסיכמנו היה על שיחות טלפון בלבד.
ביקשתי שיאזינו איתי ביחד לשיחת הטלפון בתאריך הנ"ל אך נענתי בזלזול ובביטול שרק בצו בית משפט הם ישמיעו בפניי את הנאמר בשיחת הטלפון.
כמו כן ברוב חוצפתם הם אמרו שזו בעייה שלי וכי הייתי צריך לשים לב בחשבונית שהם שלחו.
עוד נציין כי היחס והתשובה הנם לא מקצועי ועוד ממנהל מוקד שם (דורון)
זו ממש חוצפה!!!
לגנוב מלקוחות ועוד אח"כ להאשים אותם בזאת.

אנא טיפולכם בהקדם האפשרי

תודה

כפיר
כספי סוג הנזק :
החזר מלא פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה