פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר מחברת אורנ'ג נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כשלושה חודשים התנתקתי מחברת אורנג' בזמן שהייתי מחויב לחבילה. אורנ'ג חייבו אותי בסכום גבוהה מזה שהובטח לי וממשיכים לחייב אותי למרות שכבר אינני מנוי שלהם.
וקצת בפירוט...
כאמור לפני שלושה חודשים פניתי (במייל) לחברת אורנ'ג על מנת לברר את עלות הניתוק מהם. נציג השירות שלח לי מייל ובו ציין כי עלות הניתוק תהיה 968 שקלים בעבור עלויות החבילה והמכשירים (ברשותי היו שני מכשירים וקוים).
בפועל בחודש שעבר אורנ'ג חייבו אותי ב 1261 שקלים והם אף חזרו וחייבו אותי החודש בעלות של 44 שקלים.
בעקבות פניה אליהם קיבלתי את ההסברים הבאים:
 המחיר שצוין (968 ₪) במייל ע"י הנציג איננו כולל מע"מ
 החיוב של 44 ש"ח הוא עבור עלות הכשירים והוא עתיד להימשך עוד 9 חודשים. אורנ'ג טוענים שהם הניחו שאני עתיד להישאר ברשת אורנ'ג אך לעבור למסלול אחר.
 אורנ'ג "הודו" שבשל טעות הם חייבו אותי ב 60 ₪ יותר מידי.
אורנ'ג הציעו להחזיר לי 60 ₪ (החיוב השגוי) ולהפחית לי 50% מעלות המכשיר.
אני סבור שמגיע לי פיצוי מלא על ההפרש בין בחיוב שסוכם (968) והחיוב בפועל (1305 ₪ עד כה). אני חושב שציון מחיר ללא מע"מ ללקוח פרטי היא ממש הטעיה וגם כי אורנ'ג התעלמו לחלוטין מהעובדה שציינתי שאני מעוניין לעזוב את אורנ'ג.
כמובן שלאורך הדרך נציגי השרות של אורנ'ג דאגו לספק לי "חווית שרות"
 כשאמרתי לנציג השרות שאם הייתי יודע שעלות הניתוק תהיה כה גבוה (1700~ ₪ ולא 970 ₪ כפי שהובטח) יכול להיות שהייתי נוהג אחרת הוא הגיב "כאילו שבשביל הפרש כזה הייתי לא מתנתק"
 נציג שהבטיח שיתקשר אלי תוך חצי שעה ולא חזר...
 נציגה ששמעה על הנציג הראשון והבטיחה שאחראי משמרת יתקשר תוך 24 שעות. כמובן שזה לא קרה...
 נציגה נוספת שהבטיחה שאחרי שאשלח לה "פאקס של ההתכתבות במייל עם אורנ'ג" (גם לי זה היה נשמע אירוני) היא תטפל בבעיה אך גם היא לא חזרה אלי.
בקיצור.. הסיפור רק הופך למעניין יותר ויותר ועדיין לא הסתיים.
אשמח לעזרתכם...
אורן רייס
טרטור סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה