פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי, עוגמת נפש, בזבוז זמן, בזבוז כסף נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תחנה מרכזית ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 23.9.11 בן זוגי ואני טיילנו בתחנה המרכזית בירושלים בזמן שחיכנו לאוטובוס ונכנסו לחנות Printbos אורנג', לא הייתה בכוונתנו לרכוש מכשיר אלא לראות את המכשיר החדש של מוטורולה אסטריקס. נציג המכירות ניגש אלינו ונתן הצעה מפתה ששנינו נעבור לחברת אורנג' מפאלפון ונוכל לשדרג את המכשירים שלנו ולקבל חבילה אטרקטיבית ומאוד זולה יחסית דרך הוראת קבע. כמובן שהסכמנו ואני בחרתי לשדרג למכשיר איפון ובן זוגי בחר לשדרג למוטורולה אסטריקס + מקלדת (והכל בהוראת קבע) במחיר כולל של 270 ₪ בחודש X36 חודשים. מכיוון שחיכינו לאוטובוס עמדה לרשותנו רק שעה ובטום השעה נאלצנו לעזוב, אולם בטרם יצאנו את הסניף בין אותו פקיד ששמו עמית לבין בן זוגי הוסכם שיצור איתו קשר בטלפון ויסיים את העסקה.
וכך היה, בן זוגי יצר קשר עם עמית( אותו נציג מכירות) והוסכם בינהם שבן זוגי יגיע מהערבה לסניף בירושלים ביום ראשון 25.9.11 ויקבל את שהובטח לו.
בדרך הביתה התקשרנו לנציג המכירות ואמרנו לו שידאג לכל הסידורים ויבדוק שהכל בסדר על מנת שבן זוגי יגיע ביום ראשון מהערבה, יחתום על הטפסים ויחזור הביתה עם המכשיר והמקלדת, הנציג אישר ואמר שידאג להכל.
כאשר בן זוגי הגיע כפי שסוכם עם נציג המכירות לחנות ביום ראשון 25.9.11 כמובן שהוא לא עשה מאומה ממה שהבטיח. שהרי את האחוזים שלו הוא כבר קיבל!! וברור שהלקוח שווה שקליפת השום בשל מחדלו של אותו פקיד נאלץ בן זוגי להמתין ולבזבז שעות רבות על מנת שאותו פקיד יעשה את מה שהיה אמור לעשות ואז התברר שהוא כלל לא יכול לעמוד הבטחה שהבטיח לבן זוגי ושאין לו בכלל את האפשרות לבצע את העסקה דרך הוראת קבע משכך בן זוגי נותר עם מכשיר ללא אפשרות שימוש אז בן זוגי גם הפסיד יום עבודה וגם בזבז כספים לאוטובוס מהערבה לירושלים וגם לא קיבל את מה שהתחייב הפקיד לתת. חשוב לי לציין שבן זוגי עולה חדש, הוא אינו מבין מה מגיע לו ומה לא, בקושי את השפה הוא יכול להבין, אבל הוא כן מבין שמגיע לו לפחות סליחה אך גם זה לא הגיע, להפך, היחס המזלזל שקיבל מנציג המכירות היה כל כך מבזה שאין לזה מילים.
בלי שבעות רצון והרבה עוגמת נפש, בן זוגי עלה לאוטובוס בדרכו לערבה כשנאמר לו שהמספר שלו יתעדכן תוך 48 שעות, מה שכמובן לא קרה.
כשהגיע לערבה הוא הבין שמכשיר הפאלפון שרכש לא יועיל לו בכלל כיוון שאין קליטה כלל באזור בו הוא גר לרשת אורנג' ואף אחד לא חשב ליידע אותו בנושא למרות שרק שעות אחדות לפני כן הוא ביצע את העסקה וזה נושא שידוע לכל עובדי הרשת.
פנינו לתמיכה הטכנית של אורנג' ונאמר לנו שהאזור בו הוא גר כלל לא מרושת ושאין להם שום אפשרות לעזור לנו חוץ מלחכות חצי שנה שהאזור ירושת ואם אנחנו רוצים אנחנו מוזמזנים לבטל את העסקה. לאחר מכן פנינו לשרות לקוחות על מנת לבקש פיצוי על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן, וההטעיה שנעשתה ובכל פעם שהתקשרנו אמרו לנו בפירוש שיחזרו אלינו בהמשך אך זה לא קרה.
במשך יומיים דיברתי בטלפון עם עשרה נציגי אורג' שונים כשבכל פעם אני נאלצת לספר את הסיפור ובכל פעם חוזרים ואומרים שיחזרו אלינו בהמשך וכך הלאה עד הפעם האחרונה שכבר לא האמנתי והתעקשתי שיעבירו אותי למנהל בכדי שאני לא אצטרך לחזור על הסיפור באוזניה של עוד נציגת שרות שגם ככה לא תוכל לעזור לי ובוודאי תספר לי שיחזרו אלי בהמשך.
הנציגה המשיכה והתעקשה שהיא לא יכולה לעזור לי והיא לא יכולה להעביר אותי למנהל ואם אני רוצה אני יכולה ואפילו מוזמנת לבטל עסקה, התעקשתי ואמרתי שאני לא מנתקת עד שמעבירים אותי למנהל והנציגה אמרה "אין בעיה, תחכי" והעבירה אותי להמתנה של שלוש שניות וניתקה את השיחה!
התקשרתי שוב וכשענתה לי נציגת השרות היא ביקשה שוב שאני אספר לה מה קרה על מנת שהיא תוכל להעביר אותי למנהל, התעקשתי שיעבירו אותי למנהל בלי מילים נוספת ואכן הועברתי.
הסברתי למנהלת כל מה שקרה והיא באמת ראתה את מספר הפניות החריג שביצעתי במהלך היומיים האחרונים והבינה שנעשה עוול אך בגלל שהעבירו שהיא המנהלת של האגף הטכני היא לא יכולה לעזור לי ואני בעצם צריכה לפנות לשרות לקוחות בעצמי, הסברתי לה שאני לא אשמה בזה שהעבירו אותי למנהלת של האגף הטכני ושנמאס לי מהטרטרת שעושים לי ובכל פעם מעבירים אותי מנציג אחד לאחר ושעכשיו אני לא מוכנה יותר להתקשר לשום נציג אז שהיא תעשה את זה והיא הבינה ואמרה שאני צודקת ושיהא תעשה כל מה שהיא תוכל כדי לעזור לי ושאלה אותי מה יגרום לי לשביעות רצון, אמרתי שאני בסך הכל רוצה שבן זוגי יכול לרכוש את המקלדת שהובטחה לו בסכום מלא אבל בהוראת קבע כפי שהובטח לו ושיקבל פיצוי הולם על כל מה שעבר עליו בשבוע האחרון רק בגלל שהוא החליט לעבור לחברת אורנג'.
המנהלת התחילה להתקשר לכל האגפים שרלוונטיים ובסופו של דבר חזרה אלי ואמרה שאין באפשרותה לעזור לי ושאם ברצונו לקבל פיצוי עליו להגיע לנקודת השרות הקרובה ביותר לביתו ואם יאפשרו את הקנייה בהוראת קבע דרך מרכז השרות רק אז הוא יוכל לקבל את המקלדת ואת הפיצוי, מה שאומר שעליו להגיע מביתו שבערבה עד לנקודת השרות הקרובה ביותר אליו שנמצא בבאר שבע בשביל לקבל פיצוי שבכלל לא בטוח שיקבל אישור עליו.
בן זוגי נסע עד באר שבע והגיע לנקודת השרות במרכז ביג ושם הוא חווה טרטור מנציג אחד לאחר עד שעבר שלושה נציגים שהחליט שהגיעו מים עד נפש והוא לא רוצה יותר שום קשר עם אורנג' שלא עשתה דבר וחצי דבר למען לקוח חדש שרק שבוע רשום בחברה ועבור שבעת מדורי גיהינום על לא עוול בכפו ללא שום רגישות לעובדה שהוא עולה חדש ולמרחקים שעליו לעשות בכל פעם שעוד אחד מעובדי החברה מחליט שהוא רוצה לטרטר אותו ולרמות אותו בכל פעם.(חשוב לציין שהמספר לא הישן נויד רק שבוע לאחר הרכישה כשהובטח לו שזה יקרה בתוך 48 שעות)
חבל לי מאוד שזה היחס של חברת סלולר בישראל לאדם מוגבל בשפה שאין ביכולתו להגיב ולדעת את שמגיע לו.
אני דורשת פיצוי על כל עוגמת הנפש ובזבוז זמן ימי העבודה שנלקחו בשל הנסיעות וחוסר הקליטה שיהיה מעכשיו עד לחצי שנה הקרובה, עד שהאזור ירושת ויאפשר תקשורת.
אף אחד לא טרח לידע אותו בעובדה שאין קליטה באיזור מגוריו.
אף אחד לא טרח לבדוק את פרטי העסקה לפני שהיא בוצעה והיה עליו לנסוע ולהגיע פעמיים מהערבה עד לירושלים ומהערבה עד לבאר שבע כשכל פעם הוא חזר בידיים ריקות וקיבל יחס משפיל ומבזה ללא שום רגישות או התחשבות במצבו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה