פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא צודקים ולא הוגנים שחוזרים על עצמם נושא התלונה:
גרינברג יצחק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
1. יש לי מכשיר סלוללרי מתקדם NOKIA E 72 ומתברר שהוא גולש באופן עצמאי כשמתחשק לו, וכאשר אתה נמצא בחו"ל אז אתה פתאום מקבל חשבון של 922 ש"ח במקום 250 שח של חודש ממוצע. זאת מבלי שבכלל התכוונתי לגלוש בחו"ל כי ידעתי שזה יקר. החברה לא טורחת להזהיר אותך על כך והם טוענים שהם לא יכולים להזהיר כל אחד. זאת למרות שאני מקבל מהם אין סוף הודעות פרסום בכל מקום שאני נמצא בחו"ל. הטענה שלי שבשנים אחרונות עם מכשירים ישנים יותר הורגלתי שאני לא צריך להודיע לחברה שאני נוסע לחו"ל כי המכשיר פועל בחו"ל באופן אוטומטי ולא נדרשת שום התאמה לפני היציאה לחו"ל. אחרי שצעקתי ודרשתי להגיע לפניות הציבור (הדבר לא פשוט) ה ם הסכימו להחזיר חצי מהסכום. אבל אני בטוח שיש אלפים נפגעים כמוני (ילדיי אמרו לי שהנושא עלה באחת התוכניות בטלביזיה) ולכל הדעות זה נושא לתביעה ייצוגית!
2. אני משלם חבילה שכוללת בתוכה את מחיר המכשיר. משום מה הם מורידים בנוסף את מחיר המכשיר וכל פעם שאני פונה אליהם ומתווכח, וגם לא מבין את כל ההסברים שלהם (והם כנראה מנצלים את זה היטב) שהחבילה שלי לא הופעלה ועוד סיפורים הכוללים מונחים מקצועיים, הכללים בפנים ביטים וג'יגה ומגה וכולי שאי אפשר להבין אותם ולעקוב אחריהם (למרות שאני בעל תואר שני בהנדסת מכונות כולל ניסיון עבודה בתור מנהל הנדסה בחטיבת האלקטרוניקה של תעשיה צבאית!). את החיובים של המכשיר הם כל פעם מחזירים: "סליחה טעינו , לא יקרה שוב". אבל זה קורה שוב!!!!
עוגמת נפש והרבה ביזבוז זמן!!!! סוג הנזק :
1. להזביר יוצאים לחו"ל על גלישה לא רצוייה של המכשיר + חסימה. 2.הבטחת איכות עריכת חשבון פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה