פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כנס עבור חשבוניות שלא התקבלו אצלי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כמה ימים קיבלתי שיחת טלפון מעו"ד של אורנג' בנוגע לחוב של 260 ש"ח לתשלום מיידי עבור חשבוניות של אביב שלא קיבלתי לא בדואר ולא במייל ולא ידעתי שהן קיימות בכלל כי אני כבר כמה שנים בחברת סוללר אחרת ולא באורנג'. אחרי בירורים מידיים שלי מול אורנג' התברר שכן בוצעו שיחות מהקו שלי על סך 128 ש"ח, ואני מוכנה לשלם עבורן ולא מבינה למה אני צריכה לשלם סכום של פי 2 ממנו אם לא קיבלתי מאורנג' אף התראה. היה סוכם בעבר שאני מקבלת חשבוניות בדואר האלקרוני - זה לא בוצע, אם שלחו לי אותם בדואר רשום - אורנג' לא קיבל את חתימתי על קבלת המכתבים, וכשניסו ליצור איתי קשר דרך הנייד - מיד עניתי והתחלתי לטפל בנושא...אנא עזרתכם , אני לא מסכימה שאורנג' נעלם מהודעות על התשלום שקיים וישר מעביר את הפניות לטיפול אצל עו"ד שלא מסכים שאשלם רק עבור השיחות שהתבצעו...
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה