פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בגין ספק תוכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
הייתי מנוי של אורנג' מספר שנים,בעקבות סקר שוק שעשיתי עברתי לחברת סלקום.
הקו שלי באורנג' היה מנותק בהתחלה, ולאחר הסדרת החוב הם פתחו את הקו על דעת עצמם.חשוב לציין שהסים של המכשיר תמיד היה במגירה ואפילו לא מחובר למכשיר!!!לאחר חודש וחצי קיבלתי טלפון מאורנג' שיש לי חוב של 3000 ש"ח בגין שירותי תוכן.לא הבנתי על מה מדובר, והסבירו לי שזה ספק תוכן חיצוני(גם לא עזר לי להבין). ביקשו ממני שאני יעשה להם בירור על מה החיוב.נתנו לי מספר טלפון של מוקד טלמסר, ששם לא עונים בכלל,חזרתי לאורנג' ועידכנתי אותם שאין מענה.ואז הם הועילו בטובם לבקש מאותה חברה שתתקשר אליי.התקשרה אליי מישהי מאיזה חברת טלמסר, שחידשה לי שהחיוב הוא 600 ש"ח ולא 3000 ש"ח.בכל זאת אמרתי לאותה נציגת טלמסר שאני לא יודע על מה מדובר, כי המכשיר לה היה בשימוש.ואז היא הפנתה אותי לאורנג' שטענו שוב, שהחיוב הוא 3000 ש"ח. נסיתי להסביר להם שנציגת טלמסר אמרה לי שהחיוב הוא 600 ש"ח(שגם בחיוב הזה אני לא מודה) ואז היא אמרה לי, שהיא תדאג שהם יחזירו אליי.ביקשתי מאותה נציגה/מנהלת לעשות ועידה היא טענה שאין להם אפשרות.חשוב לציין שמאז שהתנתקתי מאורנג' ועד לרגע זה לא בוצע מהמכשיר שום שיחה(הסים לא מחובר למכשיר) ולא נשלחה שום הודעה מהמכשיר, בניגוד למה שטוענים בטלמסר.אני מבקש טיפול הולם בבעיה אני מטורטר כבר חודש וחצי!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא+פיצוי על עוגמת נפש לפני פנייה לעורך דין פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה