פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה משרות לקוחות סלקום בגין שנוי חבילה ושימושיות בתקשורת נתונים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב .
ברצוני להביע את אכזבתי בשנית ובשלישית ממוקד השרות לקוחות ,סלקום .
להלן תקציר :
אמש קבלתי בשעה 8:59 הודעה כי אני לא מנוי על חבילת גלישה וזה יכול להגיע לסכומים עצומים.

בבירור עם מוקד ש"ל וכן מנהלת ש"ל (ולא קשרי לקוחות כפי שנאמר לי) הסתבר שלא עודכן לי חבילת גלישה היות ו"נשכחתי ".

החוב הגיע לעלות של 70 שקל ובזה ישר כוחם זוכתי .

הבעייה העיקריתי הינה שאני משלם כל חודש סכום עבור השימושים שלי ,והופתעתי כי עליי לשלם על חבילת הגלישה
מה שהיה אמור להיות חלק מההסכם ,וזה לא משנה כרגע אם זה סכום מועט או מוגזם.

מדוע עליי להתיישר לחבילה יותר גדולה כאשר אין לי צורך ומתי עליי להחזיק שיחה ארוכה בשביל עניין שהוא
די פעוט לפתרון?

האם נטישת החברה וסגירת 10 מנויי סלקום זה מה שיכול לגרום לי שירותיות ושקט כל חודש?
האם זה שהחברה התאחדה עם ספקית אינטרנט עליי לספוג עלויות שאיני רואה בהם צורך ?

לעת עתה ,הפתרון שהצעתי זה שינתבו אותי לפורטל סלקום ,בכדי שלא יהיה לי חיובים עתידיים .
אבל האם זאת צורה של פתרון בעייה?


שלכם לקוח מאוכזב
עלבון סוג הנזק :
תוספת חבילת גלישה ללא עלות . פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה