פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי התקשרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים עברתי לאורנג בעסקה שהיתה אמורה לעלות לי 150 שקלים לחודש ולא שקל יותר. העסקה כללה 500 דקות, 500 סמס ו 2 גיגה גלישה. בחודש הראשון קיבלתי חיוב עודף ולאחר שיחה מתישה עם שירות לקוחות הבטיחו שאקבל החזר בחודש זה. וכמובן... גם החודש קיבלתי חיוב עודף, וכמובן לא קיבלתי את ההחזר. בנוסף, ביקשתי לקבל עדכון של ההסכם ביננו כי מה שקיבלתי לא מדויק- והבטיחו לי שיחזור אלי מנהל... אני עדיין מחכה...
עלבון, עצבים, בזבוז זמני היקר סוג הנזק :
החזר מיידי של הכסף ושליחת חוזה מתוקן, או ביטול העסקה והחזרת הפלאפון. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה