פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם שנקבע מול נציגת המכירות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2011 נפגש אבי עם נציגת מכירות של חברת אורנג' בשם רנה באזור הצפון. לאבי יש חברה משלו, והוא משלם בעבור 9 קווים. לאחר תקופה ממושכת שבה היינו לקוחות של פלאפון שיכנעו אותו לעבור לחברת אורנג' מכיוון שהעלות תהיה נמוכה יותר. והנציגה אכן הבטיחה שנשלם 1109 ש"ח + מע"מ. יש לי את הפירוט של החיובים שהיא נתנה לו. המעבר בין החברות לקח שבוע בו טורטרנו מאוד ולבסוף, כל חשבונית יוצאת בסכום של 2300 ש"ח בערך. לאחר אין ספור פניות לחברת אורנג' + שליחת מכתב מעורך דין לא קבלנו שום תגובה מחברת אורנג', התעלמות מוחלטת. האם החוק של חברת הסלולר שונה מהחוק שלי? הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים.
כספי סוג הנזק :
החזר הפרש כל הכסף ועמידה בהסכם. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה