אי עמידה בהסכם שנקבע מול נציגת המכירות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2011 נפגש אבי עם נציגת מכירות של חברת אורנג' בשם רנה באזור הצפון. לאבי יש חברה משלו, והוא משלם בעבור 9 קווים. לאחר תקופה ממושכת שבה היינו לקוחות של פלאפון שיכנעו אותו לעבור לחברת אורנג' מכיוון שהעלות תהיה נמוכה יותר. והנציגה אכן הבטיחה שנשלם 1109 ש"ח + מע"מ. יש לי את הפירוט של החיובים שהיא נתנה לו. המעבר בין החברות לקח שבוע בו טורטרנו מאוד ולבסוף, כל חשבונית יוצאת בסכום של 2300 ש"ח בערך. לאחר אין ספור פניות לחברת אורנג' + שליחת מכתב מעורך דין לא קבלנו שום תגובה מחברת אורנג', התעלמות מוחלטת. האם החוק של חברת הסלולר שונה מהחוק שלי? הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר הפרש כל הכסף ועמידה בהסכם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|