התניית קנייה נוספת ע"מ להחליף מוצר פגום |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי שולחן מתקפל, ההזמנה הגיע כמובטח
מדף השולחן העשוי פלסטיק היה שבור וסדוק ולא ניתן לשימוש ואפילו די מסוכן וניתן להיפצע, התאכזבתי מאוד ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות אך ללא מענה, פניתי בתלונה באימייל, שרות הלקוחות חזרו אליי, והיתנו את החלפת השולחן בקנייה נוספת כי ההובלה עולה להם יותר מהשולחן ??? או ביטול עיסקה, מכוון שאין לי צורך במוצרים אחרים ביטלתי את העיסקה
פעם ראשונה בחיי ניתקלתי בדבר כזה, הייתי ממש מבולבל וחסר תגובה, לרגע חשבתי שאני לא שומע טוב, ואז התחלף התימהון בכעס מהול בחוסר אונים ותגובה, מומלץ להתרחק מחברות שנותנות שרות כזה.
|
עלבון, בזבוז זמן, כעס |
סוג הנזק : |
|
|
|
|