|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר שבגינו אני משלם ביטוח .ביום שלישי התקלקל המכשיר ונכנסתי לסלקום אשדוד ואז נאמר לי שכבר לא מתקנים מכשירים שכאלו וכדאי לי לשדרג והופנתי לפקידה שמההתחלה לא הראתה רצון לעזור ונאמר לי שאם אני מעוניין במכשיר חדש באותו רובד עלי לשלם 81 שקלים כי בביטוח זה נחשב למושבת{אני תמה כיצד הנציגה החליטה זאת כי המכשיר אצלי וכלל לא נכנס למעבדה} שביקשתי לבדוק אופציה לשדרוג היא נתנה לי חוברת ושאלה איזה מכשיר אני רוצה .כששאלתי האם העובדה שהיה לי ביטוח לא נותן לי הנחה בבחירה היא ענתה בקרירות שלא.נפגעתי מהיחס לקחתי המכשיר הישן ויצאתי מהסניף אם החלטה שאני עובר חברה{ברשותי 4 מספרים בסלקום}.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|