פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בחברה אורנג' נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון:על רמאות מתמדת ברשת סלולארית ORANGE

לפני 3 חודשים החלטתי להחליף את מכשיר הטלפון הסלולארי .
כמה פעמים פניתי לשרות לקוחות של ORANGE כדי לברר לגבי קניה של המכשיר לא ברשת ORANGE.
אמרו לי שאקבל החזר עבור המכשיר אבל בלי ביטוח.
כעבור זמן כשרכשתי כבר את המכשיר נודע לי שכן אפשר לעשות ביטוח למכשירים קנויים בחוץ.
לפי תוכנית שקיבלתי בשרות ORANGE מגיעות לי הטבות הבאות:
- שדרוג מכשיר אחרי 18 חודשים החלפת מכשיר ישן לחדש עם הפסקת תשלום עבור המכשיר הישן.
רשת ORANGE ממשיכה לגבות ממני כסף עבור מכשיר ישן .מס' פניה 312466698
לכל הפניות שלי עונים שאני צודק שהם לא צריכים לגבות את התשלום אבל ממשיכים לגבות כל חודש מחדש.מס' פניה 318156219
- כמו כן מגיע לי MB200 גלישה באינטרנט חינם. גם במקרה הזה הם גובים תשלום.מס' פניה 312478088 מס' 317056473
- זיוף מסמכים.
- בשרות לקוחות של ORANGE אומרים שקיים מספר של תביע אבל
היא ריקה, לאן נעלמו כל התלונות לא ברור.
אני יודע שכל העברות קיימות לא רק לטיפול בי אלא גם אצל אחרים .
אני מוכן למסור את מספרי הפלאפון של לקוחות האחרים שגם אצלם רשת ORARGE גונבת כסף.
גולד ודים ת.ז.309091395
מס' טל' 0543044301
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה