פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טופס 17 - מיותר ומטריד נושא התלונה:
פוטרמן ירמיהו שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
נכבדיי
כל תושב שייך אל המרפאה באזור מגוריו וממנה הוא זכאי לקבל את מירב הטיפולים הנדרשים לבריאותו וזאת בתוקף היותו חבר בקופה על כל המשתמע, כאשר הרופא מעוניין לקבל חוות דעת מרופא מקצועי כמו אורטופד, נפרולוג, קרדיולוג וכו', רופאים אשר בדיקתם את החבר עשויים להשלים לרופא המרפאה את התמונה על מנת לקבוע אבחנה מדוייקת ולהורות בהתאם את החולה, פניית הרופא במרפאה לרופא מקצועי אינה מחייבת כלל את החולה שהוא חבר מלא בקופה, טופס 17 מאריך את התהליך אצל החולה ומחייב אותו בתשלום נוסף שכלל אינו נוגע לו אלא לרופא במרפאה ששלח אותו לשם, באם חסר לקופה כסף שתשקלל את הסכום ותכניס אותו למיסים לכל חברי הקופה מבלי הצורך בנוהל הפסול הזה, הרופא מוציא הפנייה, החולה קובע תור ובזה נגמר כל הנוהל, כל הרושם הוא כי כאן מחפשים רווחים לא כשרים על גב המטופלים.
ביטול הטופס לחלוטין כאשר הפניית הרופא במרפאה היא הקובעת. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
יעל בוקסנבוים. פניות ה שם ותפקיד:
. גביה רבעונית מבוצעת בהתאם לחוק בריאות ממלכתי ומתייחסת לביקור אצל מומחים ספציפיים. התשלום הוא עבור רבעון קלנדרי ולכל התמחות נדרש תשלום נפרד.
ביקורים חוזרים אצל אותו מומחה באותו רבעון אינם מחויבים בתשלום נוסף.
אף לתשלומים אלו קימת תקרה, משפחתית במקרה זה והיא עומדת כיום על כ-70 שקלים וזאת עבור לקוחות שעברו את גיל 65.
כל ביקור אצל רופא, בין אם הוא בקהילה ובין אם בבית החולים מחויב בתשלום וזאת על פי החוק.
תגובה:
יש לבדוק ולשמור קבלות. אם הסכום מגיע לתקרה ניתן לקבל החזר דרך משרד המרפאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה