פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופ"ח כללית-שיטת מצליח-טרם קיבלתי החזר או תשובה- נמצאו עוד מקרים כאלה-תביעה ייצוגית. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שגבו ממני ללא אישור טרם קיבלתי תשובה בנושא.
אתמול פניתי שוב למוקד השירות, סירבו למסור לי את הטלפון של פניות הציבור. ביקשתי לשוחח עם אחראי אך גם הוא סירב לשוחח עימי. נאמר לי שהוא יצור עימי קשר אך בפועל לא בוצע דבר. במקביל שוחחתי עם עוד כשלושה אנשים שחוו את אותו המקרה ואני מתכנן עימם תביעה כנגד הקופה. בכל התהליך אף אחד לא יצר עימי קשר או תגובה טלפונית. גם כשניסיתי במוקד לדבר עם מישהו ,לא קיבלתי תשובה. מדוע מסתירים מהלקוחות את הטלפון של פניות הציבור? מדוע גובים ללא הסכמה? מדוע זה מתרחש אצל כמה לקוחות? מדוע זה קורה בקופת חולים כללית.? מדוע התהליך כה מסורבל, לגבות ממני בלי להודיע זה הרבה יותר קל ?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי ! פיצוי בגין בזבוז זמן מיותר. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה