פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נתינת זיכוי כמובטח נושא התלונה:
סטנובסקי מרינה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה בחב' סמייל 015 (012) ולפי התוכנית שאני מנויה עם החברה אני אמורה לשלם כ 5.90 ש"ח בחודש ת.חודשי קבוע ובתמורה לקבל 30 דקות ראשונות שיחה לחו"ל בחינם בכל חודש . חויבתי על 3 חודשים רצוף בחשבונית אחת ולא זוכיתי אפילו בשניה אחת מתוך ה 30 דקות שיחה שהובטחו לי אלא נאלצתי לשלם תשלום מלא בעבור כל השיחות בתוספת התשלום החודשי . לאחר קבלת חשבונית התשלום פניתי לחב' סמייל 015 (012) והובטח לי ע"י המוקדנית בתוך 14 ימי עסקים לקבל זיכוי בעבור החיוב לאחר המתנה של כ שבועיים פניתי שוב למוקד שירות לקוחות ונאמר לי לחכות עוד כ חודש ימים במהלך הזמן שחלף מאז פניתי אין ספור פעמים למוקד שירות לקוחות ובכל פעם מחדש נאמר לי שיש הרבה לקוחות עם אותה הבעיה ושצריך לחכות בסבלנות.... אבל הסבלנות לא יכולה להימשך חצי שנה ויותר , לפני מספר ימים פניתי שוב פעם למוקד השרות ושם נאמר לי שלא מגיע לי שום זיכוי!!!! נמאס נמאס נמאס אני פונה אליכם בבקשת עזרה!!! לא מתאים לחברה בסדר גודל כזה שירות מגעיל שכזה אני לחברה הזאת לא חוזרת יותר לעולם וגם ידאג לא להמליץ על חב' סמייל בשום פנים ואופן.
ריגשי סוג הנזק :
זיכוי חשבוני ופיצוי הולם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הגיברת סטנובסקי טופלה ע,י נציגת שרות לקוחות נישמח להמשיך ולעמוד לשרותכם בכל עת תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה