אי גילוי נאות בנוגע להתחייבות |
נושא התלונה: |
גמליאל מיטל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 03 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מוקד שירות הלקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אניביקשתי להתנתק מיידית מהאינטרנט , עקב מידע שגוי שקיבלתי מנציגת שירות לפני כחודש (ב 3.12.07 ).
כשהתקשרתי לפני כחודש נאמר לי ע"י נציגת שירות - של ה 39 ש"ח לשנה הסתיים לי ב 1.12 לכן חוייבתי ב 42 ש"ח ביקשתי לחזור ל39 ש"ח במסלול הקודם והיא אכן חיברה אותי מחדש
ולא ציינה בפניי שמדובר בהתחייבות לשנה . אם היא הייתה מעדכנת אותי לא הייתי מחדשת בכלל את המנוי
מכיוון שגם היום ירד לי חיוב בבנק של 42 ש"ח התקשרתי שוב לוודא מה קורה, ונאמר לי ע"י אורטל
שהתשלום של ה 39 ש"ח יהיה מחוייב החל מחיוב חודש פברואר , ביקשתי להתנתק מהחבילה שכביכול עדיין לא חוייבתי עליה , ונאמר לי שיש לי התחייבות לשנה , הייתי בהלם , כי לא אמרה לי הנציגת שירות שאליה פניתי לפני חודש שמדובר בהתחייבות .
* יש לציין כי לא נשלח אליי שום אסמכתא בדואר שמאשרת לי את ההתחייבות או כל מסמך אחר שמראה כי הצטרפתי מחדש לאיזושהיא סוג של התחייבות ,
וכמובן שאינני מקבלת חשבונות בדואר בכלל מקווי זהב... הם הפסיקו לשלוח לי מלפני יותר משנה.
אינני משתמשת בדואר האלקטרוני דרכיהם ואפילו התקשרי לפני מס' חודשים וביקשתי מהם לנתק אותי מהמייל , הם אמרו לי שהם מנתקים אותי , אבל לא דובים ולא יער .
אני מאוכזבת מאוד מ012 - כלקוחה של 8 שנים ותק אצלכם
ואני מעוניינת להתנתק ממנה מידית
ידוע לי כל החוק החדש שיכנס לתוקף כנראה בעוד כחודש , שאומר שאפשר להתנתק מהאינטרנט באמצעות פקס או מייל , וחברת האינטרנט תהיה חייבת לפי חוק לנתק מיידית עם הגעת מכתב מהלקוח באמצעות אינטרנט או מייל .
אני מצרפת לינק : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3492351,00.html
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ניתוק מהאינטרנט מיידית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|