פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק האינטרנט אבל גביית דמי שימוש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
ב19.11.07 הגשנו בקשת ניתוק עקב שינוי אמצעי תשלום בטלנו את כרטיס האשראי
לאחר מס' נסיונות התקשרות לחברה הודענו לחברה שחודש לאחר הניתוק הם גובים
תשלום חודשי לתגובתם הם ניסו כ2 ניסיונות ליצור קשר וכשלא נענו המשיכו כרגיל
לשאלתי מדוע מחייבים אותי כשבפועל אין לי שום ציוד לאינטרנט מכיוון שהוט לקחה את המודם והציוד הנלווה לתשובתם "נתנו שירות אבל לא ניצלת זאת " ביקשתי שינתקו אותי אמרו שיחזרו אלי לא תופס אותם והחודש חייבו אותי שוב.
עלבון על התיחסות מזלזלת נזק כספי סוג הנזק :
התנצלות על הסחבת בטיפול והחזר הכספי שנטלו על דבר שלא קיבלתי ולא היה לי איך. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מלקר אפרים טופלה במחלקת שירות הלקוחות.
נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה