פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של קו 49 נושא התלונה:
שמחי ישראל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דניה/תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, אני נוסע בקביעות בקו 49 מתלפיות לנוה יעקב בי-ם.
לפי נתוני אגד הקו יוצא מהחניון בשעה 15:00 ומגיע לתחנה ביד-חרוצים 23 ארבע דקות לאחר מכן, כלומר ב 15:04, אני תמיד מחכה עוד כמה דקות מהסיבה שתמיד יכולים להיות עיכובים של דקה-שתיים.
בתאריך הנ"ל האוטובוס הגיע בשעה 15:24 - איחור של 20 דקות, כאשר הנהג נשאל ע"י הנוסעים "מדוע איחר?" ענה הנהג "חסר לנו אוטובוסים".
אוסיף שזו לא פעם ראשונה שמקרה כזה קורה, מקרה זה חוזר על עצמו לפחות פעם בשבוע.
קו זה הוא מאוד חשוב לי ולאנשים נוספים הנוסעים בקו בקביעות.
איחורים דומים קורים גם-כן בקו זה בשעותיו האחרות משני הכיוונים (מנוה-יעקב בבוקר ומתלפיות בצהריים).
אבקש לבדוק את העיניין כי קו זה חשוב לאנשים רבים מבחינת זמן הנסיעה והנוחות.
לחקור את העיניין ולוודא את יציאת הקו בזמנו הנדרש פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הצבור שם ותפקיד:
עמידה בלוח זמנים היא אחת ממחויבויותיה של אגד ללקוחותיה , בהתאם לכך מקפידה אגד ככל יכולתה על כך שהאוטובוסים יצאו מתחנת בזמנים שנקבעו לכך מראש ושפורסמו לצבור. תגובה:
הפניה הועברה לטיפולו הדחוף של מנהל התנועה באיזור ירושלים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה