פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניקוב שגוי בכרטסייה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני נוסעת עם קוי אגד בחיפה באופן יום יומי ורוכשת כרטיסיות (לדוגמא מסידרה 22,35).
החלטתי לפנות אליכם בעקבות טעות של הנהגים שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם.
הכרטיסייה מורכבת מניקוב בחלק של נסיעה עירונית במעבר בקווי הסדר וניקוב בין עירוני. מסלול נסיעתי בכל יום הוא ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ ומשם לאלרואי. מספר פעמים קרה שנהג ניקב לי בנסיעה העירונית במשבצת של הנסיעה הבין עירונית ועקב כך הפסדתי נסיעה משום שכאשר עליתי על אוטובוס המשך לאלרואי הנהגים סרבו להתחשב בטעות שנעשתה למרות שהנהג שטעה חתם במקום הטעות ורשם את מספרו וניקבו ניקוב נוסף במספר חדש.
הטעות חוזרת על עצמה פעמים רבות מידי לטעמי ויש לחדד לנהגים את אופן השימוש בכרטיסייה מאחר ונראה שההבנה בנושא לוקה בחסר.
בסופו של דבר אני כאחת מבין הרבה לקוחות שבוודאי נתקלו בבעיה דומה נפגעים והדבר מתבטא בכסף ואי נעימות שנובע מעימות עם הנהגים.
אשמח לשמוע את התייחסותכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הפניות נותנות לנו משוב מהשטח , הפניה הנ"ל דוגמא מצויינת לכך . נדאג לרענן את הנוהלים כדי שציבור הנהגים לא ימשיכו לטעות.
בנוסף אשמח באם הלקוחה תפנה אלינו באופן ישיר כדי שנוכל להתמקד בנהג ולפצות אותה על הנזק שנגרם לה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה