|
|
|
|
|
|
|
|
|
| אי הסכמה לתיקון מוצר שנפגם בתקופת אחריות |
נושא התלונה: |
| יום רביעי 19 אוגוסט 2015 |
תאריך האירוע: |
| אזור הצפון |
אזור: |
| הצורף 3 , חולון 58856 |
כתובת: |
| שירות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/8 התקלקלו כיריים חשמליות של חברת קריסטל שרכשתי באתר last price .
התקשרתי אל החברה בתאריך 18/8 והם לא מוכנים לתקן לי את המוצר כיוון שהאחריות של שנה פגה בתאריך 17/8 כלומר ביום שהמוצר באמת התקלקל.
לא יתכן שבגלל פניה יום אחרי תום האחריות למרות שהמוצר התקלקל עוד בתוקף האחריות לא מוכנים לקבל אותו לתיקון
|
| כספי |
סוג הנזק : |
| תיקון המוצר ללא עלות באחת מהמעבדות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
| תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|