פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת פיקוד שבת במקרר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני חג הפסח רכשתי מקרר סמסונג מדגם RF60J9000SL.
מחנות של אלקטרו קובי סניף טבריה.
היות ואנו אנשים דתיים, בררנו מראש האם ניתן להתקין במקרר מסוג זה פיקוד שבת.
נאמר לנו במפורש, כי ניתן להתקין, וכי מגיע לנו בחינם התקנה של מכון צומת, עליו אנו סומכים. (היו גם מודעות על המקרר עצמו שניתן לקבל פיקוד שבת של מכון צומת)
לפני שרכשנו בדקנו באתר של מכון צומת את העניין ושם מופיע דגם המקרר הזה ושאכן ניתן להתקין בו פיקוד שבת.
המקרר הגיע אלינו בחול המועד וביום ראשון התקשנו לחברה על מנת להזמין טכנאי ואמרנו להם שאנו רוצים שיתקינו לנו את פיקוד השבת של מכון צומת והפקידה אמרה שאין בעיה והטכנאי יגיע ביום שלישי.
אתמול אכן הגיע הטכנאי שביקש בטלפון לפני שהגיע שאנחנו צריכים לפתוח את המקרר כי לא מתפקידו לפתוח את המקרר, אלא רק להתקין את הפיקוד שבת.
לתדהמתנו, הוא מודיע כי הוא מתקין פיקוד אחר (לא של מכון צומת) שרק נותן פקודה שהאור הפנימי לא ידלק בשבת, אך זה לא מבטל את ההדלקה של הצג החיצוני. כמובן שדבר כזה לא בא בחשבון כי לא עשינו בזה כלום!!! (מה שבאתר של מכון צומת רשום במפורש כי גם התאורה של הצג החיצוני מבוטלת)
פנינו שוב לחברה ולאחר דין ודברים עם הפקידה היא אמרה שמנהלת שירות לקוחות תחזור אלינו,
היא אכן חיזרה ודיברה איתנו ואמרה שלא ניתן להתקין, וכי המודעות לא היו עבור המקרר הזה מה שאינו נכון כי על כל המקררים מהסוג הזה בכל חנויות החשמל בטבריה היו מודעות אלה מודבקות.
כמו כן המנהלת היתה מאוד לא אדיבה ובסופו של דבר הודיעה חד משמעית שבמקרר זה לא ניתן לתקין פיקוד שבת של מכון צומת. (מה שמנוגד לכל הפרסומות שהסוכנים שלהם מפרסמים על המקררים הללו).
דבר זה כמובן מציב אותנו בפניה בעיה קשה. כרגע האפשרות היחידה היא להתקין את פיקוד השבת של משמרת השבת בלבד מה שאמור לעלות לנו עוד 750 שקלים, שאין הצדקה שאני אוציא כי קניתי את המקרר על סמך זה שיתקינו לי בחינם את הפיקוד מכון צומת.

אנחנו מרגישים כי נעשה איתנו עוול גדול, לקחנו הלוואה גדולה על מנת לקנות את המקרר וכעת אני צריכה להוסיף כסף.
אנחנו מבקשים מאיתכם לטפל בתלונה זו בכל הרצינות ולחזור אלינו עם תשובות בהקדם ומקווה שלא תאלצו אותנו לפנות גבוה יותר.

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה