|
|
|
|
|
|
|
|
|
| הזמת טכנאי שירות מזגנים |
נושא התלונה: |
| יום ראשון 23 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
| אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזגן מתוצרת קריסטל הפסיק לעבוד ביקשתי להזמין טכנאי שירות של החברה
מזגן בן שנתים ללא אחריות
אבל מענה היה שיחזרו אלי מתי יגע טכנאי (התקשרתי בבוקר) בסוף היום אותו תשובה . למחרת שוב ביצעתי תרגילים כדי לדעת מתי יגיע טכנאי , תלונות הציבור
למנהלת שירות טכני , לחנות שמישם קניתי גם ניסו לעזור לי , ניסיתי להגיע לעוד מנהלים
לבסוף בסוף היום השני חזרו אלי שיגיע טכנאי בצהרים ו 220 שח מחיר בסיסי לביקור וחלקים עם צריך לא מתקזז
שירות אל הפנים שיש לציין שכן שבשנת האחריות לקח להם להגיע שלושה ימים על רעשים ממזגן.
|
| עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
| קיזוז ואחריות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
| זהבית דרור - אחראית קש |
שם ותפקיד: |
| נוצרו ההבנות מול הלקוח |
תגובה: |
| ניתן פתרון לפניתו |
פתרון: |
|
|
|