|
|
|
|
|
|
אי החלפת מרכיב חסר |
נושא התלונה: |
יום שישי 06 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קרית אונו - כשר למהדרין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
זה עתה התקשרתי אל הסניף הכשר למהדרין בקרית אונו בכדי להזמין את אחת הפיצות המיוחדות "ניו ג'רסי" הכוללת עגבניות בצל מטוגן ופטרוזיליה במחיר כולל של 74.90 ש"ח. נאמר לי על ידי הבחורה שקיבלה את השיחה כי כיוון שמדובר בסניף כשר למהדרין, אין פטרוזיליה וכי היא יכולה להזמין לי את אותה הפיצה ללא הפטרוזיליה.
שאלותי הן:
1. מה הקשר בין מהדרין לפטרוזיליה?
2. מן ההגינות היא כי אם אתם מורידים מרכיב מסויים על דעתכם (ולדעתי ממש לא משנה אם ישנה סיבה מוצדקת או שהוא סתם נגמר במלאי) תציעו אפשרות להחליפו במרכיב אחר לבחירתי. זהו שירות לקוח צודק והוגן. מכיוון שמה שקרה הוא שעדיין שילמתי 74.901 ש"ח עבור פיצה שאמורה להכיל 3 תוספות וקיבלתי רק 2!
|
+ עגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא יודע - אולי שינוי מדיניות לעתיד, למרות שאני לא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|