רצף של תקלות חמורות בעת הקרנת סרט |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב. ברצוני להתלונן בפניך על רצף של תקלות חמורות מאד שאירעו במהלך הקרנת סרט בבית הקולנוע שלכם בעיר מודיעין – מרכז "ישפרו". אתמול בלילה בתאריך 19.1.07 יום שישי הזמנתי כרטיסים לסרט "בבל" אשר הוקרן בשעה 21:00 , באולם 10 ושורה 3 על כסאות 5-6 (הכרטיסים אצלי).
עם תחילת ההקרנה הוצגו מספר פרסומות למשך מס' דקות, אך לאחר מכן עם המעבר להקרנת הסרט ארעה תקלה ושום דבר לא הופיע על המסך במשך מס' דקות.
לאחר מס' בירורים שערכנו נודע לנו כי ישנה תקלה והיא בטיפול. באיחור רב החל הסרט, אך עד מהרה נוספו תקלות נוספות כגון: דממה וקיטועים בקול למס' שניות.
כנראה שלא היה די בכך וגם קפיצות והעלמת כתוביות התרגום הגיעו, אך בכל הזמן הזה הסתבר שהגרוע עוד לפנינו.
לאחר החזרה מההפסקה הסרט הוקרן, ושוב נעצר כשלפנינו שוב הופיע מסך לבן במשך כ 15 דקות. בזמן הזה ישבנו באולם מלא אנשים מיואשים ומקטרים וזאת כשתאורת האולם דולקת.
הבנתי שטעיתי שהזמנתי כרטיסים לסרט בבית הקולנוע הזה שכנראה עדין לא ערוך מוכן וראוי לתת שירות לאנשים.
שוב פעם לאחר מס' בירורים עם מי שהיו ממונים על הקרנת הסרט הגיעו לאולם שני בחורים צעירים, מובכים מאד, הצטערו והסבירו לכולם כי ישנה תקלה נוספת בהקרנת הסרט, מנסים לתפעל אותה, ושאין לדעת כמה זמן ייקח הדבר ואם בכלל יצליחו.
צר לי אך בזמן זה סבלנותי פקעה, התנצלתי בפני אשתי על שהזמנתי כרטיסים בקולנוע הנ"ל קמנו מהאולם כעוסים, ונסענו הביתה מאוכזבים ופגועים מאד. במשך כל הפעמים בחיי שישבתי וצפיתי בסרטים בבתי קולנוע שונים אף פעם לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע.
גם לפני 20 שנה כשהטכנולוגיה הייתה מיושנת, לא קרו לי כאלו דברים. רק רצינו שתדע שסניף הקולנוע הנ"ל לא מוסיף כבוד לרשת מפוארת וגדולה כמו גלובוס גרופ, אלא רק פוגע בה.
אנו מרגישים פגועים מהחוויה הזאת וכמי שלא קיבלו תמורה בעד תשלום הכרטיסים שנקנו, אני מבקש את טיפולך המידי בנושא, ודורש תשובה למכתב זה.
בתודה מראש
מתן קרעין.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|