טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
מסך הפלזמה שברשות הלקוח, הנו מוצר איכותי ומוביל.
בעקבות פנייתו של הלקוח לחברתנו מיום 30/12/07, בעניין פסים לאורך המסך כולו, ביקר בביתו טכנאי שלנו ביום 6/1/08. בבדיקה שערך הטכנאי, נמצא כי מסך הפלזמה שברשות הלקוח שבור.בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח, נמסר כי עלות תיקון המוצר גבוהה יחסית, בהשוואה למחיר המוצר.
|
תגובה: |
הנאתו של הלקוח מהמוצר והשירות חשובה לנו, ולכן הצענו לו לרכוש מסך חדש מבית ניופאן, במחיר מוזל ואטרקטיבי. |
פתרון: |
|
|