פרטי התלונה

תלונות לי קופר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר פגום< נושא התלונה:
ריכטר שרונה שם/כינוי:
‏יום שני ‏17 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
האירית 2 נהריה כתובת:
קניון הצפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מכנס של לי קופר בחנות בסיטי סנטר אשר בחיפה ביום 22.11.2007 במחיר 149.90
לבשתי את המכנס 3 פעמים אולי ולאחר שכיבסתי אותו ירד הצבע מהתוית
ועשה כתמים במכנס עצמו.
בתחילת חודש פברואר נכנסתי לחנות של לי קופר בקניון הצפון בנהריה וקניתי לבתי מכנס וחולצה במחיר מכובד וסיפרתי לה על מה שקרה למכנס שלי המוכרת הנחמדה אמרה לי תביאי לי את המכנס ואני אשלח אותו לחברה וכנראה שהם יחליפו לך אותו
וכך עשיתי לאחר כמה ימים התקשרה אלי המוכרת והיא אמרה כי אכן יזכו אותי עבור המכנס אמרתי שאני רוצה את אותו מכנס היא אמרה שאין להם כבר את המכנס אבל שאני אכנס לחנות ואבחר לי מכנס אחר כך עשיתי וכשבאתי לשלם מתברר כי הזיכוי שהם רוצים לתת לי הוא עבור 75 ש"ח בלבד אני מאוד התעצבנתי והראתי להם שאני שלמתי 149.90 עבור אותו מכנס ואני לא מוכנה לקבל חצי
או את מלא הסכום או את המכנס בעצמו מצפה לתשובתכם ומקווה שלא אתאכזב.
כספי סוג הנזק :
לקבל את אותו מכנס או לפחות לזכות אותי בסכום המלא פתרון נדרש :

לי קופר שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה