הזמנה |
נושא התלונה: |
אסולין דליה |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני שלושה שבועות ביצעתי הזמנה טלפונית עם הסוכן של חברת 747 ארז 0577476047, למלון שרתון מוריה בתל אביב לתאריכים 28/5-30/5.
ההזמנה בוצעה, מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי והוא הבטיח לשלוח לי את ההזמנה בפקס. ההזמנה לא הגיעה עד עצם היום הזה, הוא התקשר אליי אתמול, ב21/5 ושאל למה לא חתמתי על ההזמנה, השבתי כי היא לא הגיעה והוא השיב ואמר שהוא ישלח לי אותה שוב. אחרי שעה הוא מתקשר ומספר לי שאין מקום במלון והוא מעביר אותי לרמת גן, אני לא רציתי לעבור לדיל אחר. כאשר שאלתי למה העסקה השתנתה הוא אמר כי התפוסה במלון מלאה. הדבר לא נשמע לי אמין כי כאשר הזמנתי לא הייתה שום בעיה מבחינת תפוסה, וכאשר התקשרתי למלון בישרו לי כי לא היתה שום הזמנה על שמי. זו פעם ראשונה שאני מזמינה דרך 747 וזו תיהיה גם האחרונה, וזו לא הפעם הראשונה שאני מזמינה בהזמנה טלפונית ובחיים לא נתקלתי בכזו חוסר אמינות, ושירות גרוע. בנוסף, פניתי אל חבריי בכדי שיבצעו גם הזמנות לגבי אותה העסקה והוא מצידו אמר שיחזור אליהם ומאז לא נשמע קולו.
כאשר התברר לי שהעסקה היא לא אותה עיסקה שרציתי ביקשתי שישלח ביטול הזמנה ביום ה' (אתמול) והוא לא שלח לי עד רגע זה, כמו שההזמנה לא נשלחה עד כה גם הביטול לא. אני בהלם מהדבר ואני מודה על כך שלא הייתי מגיעה למלון ונתקלת בטעות החמורה! הבן אדם לא אמין ולא ישר, הוא משחק משחקים, היום בבוקר דיברתי איתו והוא אמר שביום ראשון הוא יהיה במשרד וישלח לי את הביטול, אני מאוד מקווה שלא נעשה שימוש לרעה בפרטי האשראי שלי. נשארתי עם עוגמת נפש על כך שאני לא יודעת בוודאות על ביטול ההזמנה וביטול החיוב הכספי וכל עצם העובדה שאני רודפת אחרי הסוכן במקום שהוא ירדוף אחריי.
|
כל הנזקים הכלולים : עלבון, כספי משום הביטול עדיין לא בידיי , ובזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|