פרטי התלונה

תלונות פיליפס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב המנהלת לטפל בבעיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
www.philips.co.il כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני תושבת עפולה. בתאריך הנ"ל רכשתי מכונת גילוח של חברת פיליפס במשביר לצרכן בחיפה בסכום של 259 ש"ח. מיד לאחר שבני ניסה להתגלח בה, ראינו כי המכונה עובדת, אך אינה מגלחת כלל. חשבתי שאהיה בחיפה על מנת להיכנס למשביר, אך ראיתי כי לא יוצא לי לנסוע לשם ולא רציתי לנסוע לשם במיוחד עבור כך, מה עוד שנאמר לי במפורש כי כל סניף של משביר לצרכן מטפל בכל עניין. בתאריך 31.08.2011 פניתי לסניף המשביר בעפולה. הצגתי בפני המנהלת את הבעיה והיא סרבה לטפל בעניין ואמרה לי לנסוע לחדרה לחברת פיליפס. אמרתי לה כי רכשתי את המוצר במשביר לצרכן ויש עליו אחריות של שנה. היא טענה שלא קניתי את המוצר ממנה והיא לא רוצה לטפל בבעיה. האם עלי לחטט רגלי בכל הארץ בגלל המכונה, כשרכשתי אותה בסניף של המשביר לצרכן? ברצוני לציין, שלי זו הפעם השניה שמנהלת הסניף מסרבת לטפל במוצר שניקנה לא בסניף עפולה.



כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור המוצר הפגום פתרון נדרש :

פיליפס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה