פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור ואי מתן שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, רכשתי רכב אשתקד ממגרש "אהרוני ליסינג" בנתניה, ב13/12/11 האוטו עבר תאונה והוכרז כטוטאלוס.
האוטו היה שייך לחברת "שלמה סיקסט, מספר רכב 3346065.
חברת הביטוח הורידו לי 22% משווי הרכב בגלל שלטענתם יכול להיות שהרכב שימש מספר נהגים ושאני צריך לבקש מחברת שלמה סיקסט טופס שמראה כמה נהגים נסעו על האוטו.
בשעה 16.09 בתאריך 8/2/12, התקשרתי לראשונה מהמכשיר הנייד שלי, לאחר מספר נסיונות שכשלתי להשיג מענה אנושי ולא קולי, ניתקתי והתקשרתי מהטלפון של העבודה (הוא חסוי) וענו לי בשניה.
הסברתי לנציגה בשם יפית את המצב ואת מה שאני צריך והיא בקשה את מספר הרכב, הסברתי לה שגם אני הבנתי מהביטוח שהרכב עבר תאונה ורציתי לקבל על זה מידע.
הנציגה אמרה שהיא לא מטפלת בזה והעבירה אותי, הגעתי לליסינג, הסברתי שוב לנציג את שהיה והוא שוב הסביר לי שהוא גם לא מטפל בזה,בקשתי שלא יעביר אותי ושאני מעוניין לדבר עם מנהל, הנציג אמר שהמנהל בפגישה, ביקשתי ממנו לבדוק את העניין והוא אמר לי שאין בעיה, לאחר מספר דקות ארוכות של המתנה ענה לי נציג אחר ממרכז השכרות ביד אליהו בשם שלומי, הסברתי לו שוב את המצב ואת כל הטרטור שעברתי, הוא אמר שאין מה לעשות ושהוא לא יכול להעביר אותי לשום מקום ושאין מנהל זמין.
נתקתי ומיד התקשרתי שוב, אחרי 40 דקות ענתה לי שוב יפית מהמרכזיה,(התקשרתי מ2 מכשירי טלפון) התעצבנתי עליה שהיא העבירה אותי ודרשתי לדבר עם מנהל, היא העבירה לי מישהי והיא אמרה לי שאין מה לעשות ושהיא לא יודעת ושזה לא קשור אליה ושהיא מעבירה אותי לאדם שמתעסק בזה, הסכמתי שוב בלית ברירה, השיחה הועברה ואחרי 2-3 דקות השיחה נותקה, התקשרתי שוב, ושוב המתנתי כ 30 דקות שאחריהם שוב ענתה לי יפית ושוב היא בכלל לא זכרה מי אני למרות שהזכרתי לה את העניין והיא אמרה לי שהיא לא מבינה מה אני רוצה ממנה ושלה אין שום קשר, איימתי עליה שאני אפנה לפניות הציבור והסברתי לה שטורטרתי ושאני צריך בסך הכל לדבר עם מישהו בכיר שיוכל לעזור לי, הנציגה נתנה לי מספר של מנהלת שירות לקוחות.
ברצוני להתלונן על היחס המחפיר של החברה שלמה סיקסט כלפי לקוחות טלפוניים ועל זמני ההמתנה המאוד מאוד מרובים ועל חוסר המקצועיות והשירותיות של הנציגים שדברתי עמם.
אני עובד בחברת סלולר בתפקיד מנהלתי, ואני מודע ליחס שאמורים וצריכים לקבל לקוחות טלפוניים משירות הלקוחות.

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה