פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מאיכות השירות ונזק כספי. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
על פרשת דרכים 10 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד שלמה כ.א.ל

(לידי מר מוטי ברטון).

פרשת דרכים 10
תל אביב.
הנדון: אכזבה מאיכות השירות.

שמי רחל בן עמי ת.ז 67699074 לפני שנה רכשתי רכב סוג מאזדה 2 אקטיב שנת ייצור 2011 מספר רישוי 7058071 .
חלפה שנה הייתי צריכה לחדש את הטסט לכן המתנתי לקבלת דואר אגרת טסט מחברת שלמה סיקסט על מנת לשלם את האגרה ולהעביר את הרכב טסט,
אך להפתעתי הרבה גיליתי שגביתם את הכסף עבור האגרה מחשבון הבנק שלי בתשלום אחד מבלי לוודא איתי אם נוח לי ,אם אני יכולה לעמוד בהוצאה כספית כזו בבת אחת ועוד לפני החגים ואילו את האגרה ששילמתי לא טרחתם לשלוח לי .
קרוב ל20 יום הרכב שלי מושבת. מכיון שהוא לא עבר טסט במכון רישוי ואינני יכולה לנסוע עליו, ולצערי אני נאלצת לנסוע יום יום במוניות לעבודה ולסידורים .
כאשר שוחחתי עם נציגים מהחברה הבטיחו שהעניין בטיפול ובכל פעם מבטיחים שישלחו את האגרה וזה לא מגיע, הנזקים הכספיים של שימוש במוניות גדולים עלי כמו כן איכות חיי נפגעה
ואני מבקשת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי נכון לכתיבת שורות אלו אין בידי שום אגרה והרכב עדיין מושבת ולא עבר טסט במכון רישוי.

אני חושבת שמן הראוי הייה לשלוח לי שבועיים מראש את האגרה ולאפשר לי לתכנן את ההוצאה הכספית על פי יכולתי.
אני מבקשת לשלוח לי בדואר שליחים את האגרה ולפצות אותי עבור השבתת הרכב במשך למעלה משלושה שבועות.

בכבוד רב
רחל בן עמי
טלפון להתקשרות 0508917997
בבית 08/6318817.
כספי סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה