אכזבה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש וחצי, הגעתי לרחוב ח'ורי 2 בחיפה לטיפול פיזיותרפיה במגדל הנביאים. החניתי את הרכב, פניתי למכונת כרטיסי החניה הקרובה ביותר, הכנסתי מטבע של 5 ש"ח, אך המטבע נתקע, לא היה עליי כסף קטן, לכן נכנסתי לסופר הקרוב ביותר במהרה פרטתי את הכסף ופניתי למכונה נוספת באיזור, אך היא הייתה תקולה, עליתי למעלה יותר למכונה נוספת, אך היה רשום עליה לא בשימוש.. כל הנושא הזה ארך יותר מ 20 דק' בחום תוך כדי זה שאני סובלת מכאבים ומאחרת לתור. התקשרתי למוקד שך העירייה, העבירו אותי עד שענה לי מישהו שאפילו לא הזדהה בשם, ואמר לי שזה קורה ושעליי להיות מצוידת באמצעים נוספים, הסברתי לו שהטלפון שברשותי אינו סמארטפון ולכן אין לי את אפליקציית הפנגו והאיזי פארק נמצא עם אמא שלי כדי שתטעין אותו, ושאני במצוקה וכבר פניתי ל 3 מכונות ובזבזתי כסף וזמן, אותו נציג לא הביע סימפטיה או נשמע שעניין אותו מה עובר עליי, שאל מה סוג הרכב ואמר לי שיש לי שעה בדיוק ולאחר מכן אני עלולה לקבל דוח (מיותר לציין שהוא לא ביקש אפילו מספר רכב ואף אמר את דבריו בצורה מאיימת). שלחתי מכתב לפניות הציבור, המתנתי מעל שבועיים, התקשרו ואמרו לי שהנושא עוד בטיפול. לאחר יותר מ 3 שבועות, קיבלתי מכתב עם 2 שורות שהביעו בו העירייה את צערה על התקרית וקיבלתי תווית חניה לגירוד (שעה אחת) כפיצוי. למרות האכזבה שלי, שכן כביכול הם רק דאגו להחזיר לי את ה 5 ש"ח שביזבזתי ולא את בזמן והסבל והיחס שקיבלתי, אך הסתכלתי על חצי הכוס המלאה. באותו שבוע ניגשתי לקופת חולים שנמצאת באותה כתובת, מגדל הנביאים, ניסיתי לגרד את הכרטיס, ונוכחתי לדעת לאחר נסיונות כושלים, שהוא לא ניתן לגירוד, לא דרך מטבע ולא ציפורן. והיה צריך לגרד הרבה משבצות של תאריך וחודש ויום ושעות, והיה רשום בתחתית שאם משבצת אחת לא תהיה מגורדת במלואה אני צפויה לקבל קנס כחוק. אינני יודעת אם הכרטיס שקיבלתי היה פגום או אם הם ניסו לעשות ממני צחוק, אבל נאלצתי שוב לחפש מכונה שעובדת, ולפרוט כסף, ולבזבז זמן ועצבים מיותרים. לסיכום, יחס מזלזל, שירות מבזה, פיצוי מגוחך, ועיכובים מיותרים. אני דורשת התייחסות טרם פנייתי להליכים משפטיים ותביעה בבית משפט לתביעות קטנות בגין עוגמת נפש!!
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|