פרטי התלונה

תלונות מסעדת פרונטו

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב ולא הולם נושא התלונה:
מלי שלמה שם/כינוי:
‏שבת ‏06 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי עם בני מישפחתי לצהרים.לאחר שהיזמנו מנות עקריות חלפו להם 40 דקות.פנינו למלצר שענה "זה בעבודה".לאחר 10 דקות פנינו למלצר שנית ששלח את בעל המיסעדה שענה"המיסעדה מלאה וזה יקח עוד זמן".שאמרתי שאני לא רוצה לחכות כי אני פשוט רעב,ענה לי בגסות"מצידי אתה יכול לקום וללכת".אגב המיסעדה לא היתה מלאה.זה היה משפיל ומעליב,ונעשה קבל עם בפני כל בסועדים האחרים.בושה למיסעדן ,שמתנהג באופן שחצני.לאישתי הוא ענה שמבחינתו הלקוח לא תמיד צודק.

מסעדת פרונטו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה