פרטי התלונה

תלונות מסעדת פרונטו

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות טעונת שיפור נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נחמני 26, ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
התלונה נגד
שם החברה/נותן שרות: "מסעדת פרונטו"
כתובתו: נחמני 26, ת"א
טלפון:03-5660915

מהות התלונה:
בתאריך 24/03/06, הגעתי למסעדה האמורה, עם 3 מחברי, על מנת לסעוד בהנאה.
לצערי השתלשלות האירועים, פגעה בתחושותיי וגרמה לי לעגמת נפש לא קטנה.
מסעדת "פרונטו" נראית כמסעדה חביבה, עם זאת רצף אירועים פחות נעימים גרמו לנו להחליט שלמסעדה הזו נחזור כשאר שיחליטו לשנות גישה ללקוחותיהם.
האירועים:
1. בתאריך 23/03/06, הזמנתי מקום למסעדה- יום מראש ל-2 אנשים ושעה לאחר מכן, חזרתי והגדלתי את הזמנתי ל-4 אנשים.
ביום ו' ה- 24/03/06, התקשרו אלי מהמסעדה (3 שעות לפני הגעתנו) והודיעו לנו שעדיף לנו לאחר בחצי שעה כי אין להם מקום עבורנו.
אירוע זה פגע בנו במיוחד, כאשר הגדיל לעשות בעל המסעדה, ש"ברך אותנו" ב: "אהה מוטי, זה אתה זה שעושה לנו בעיות".
2. בעת שהזמנתי מקום למסעדה, ביקשתי בטלפון מקום באזור של "לא מעשנים". תגובת המקום בטלפון, הייתה "במסעדת פרונטו" לא מעשנים כלל". כמובן שהתבדתי לחלוטין ובפועל כל המסעדה היא איזור עישון אחד גדול (תוכלו להציץ בתגובות צרכניות באתר http://www.rest.co.il/comments/Default.asp?txtRestID=1284 )
כמו כן, בעת שהותנו עישנו במספר מוקדים ברחבי המסעדה.
3. הנקודה שפגעה יותר מכל, הייתה בסופה של הארוחה, בעת קבלת החשבון, אשר הכיל שורה שלא זיהינו בשם "קופרטו", בעלת חיוב של 5 ש"ח בעבור כל סועד.
לאחר ניסיון מאומץ של ארבעתנו להיזכר מה הדבר הלא מזוהה שהזמנו בעלות לא מבוטלת זו, קראנו לאחד המלצרים. המלצר הסתכל עלינו ובלי לשאול אמר: "אהה..אתם בטח רוצים לדעת מה זה קופרטו- זה דמי עריכת שולחן..., עבור הלחם ולמעשה כל מה שיש על השולחן, זה כתוב בתפריט".
תגובה זו לחלוטין לא הייתה מקובלת, שכן נהוג במסעדות רבות ברחבי הארץ להעניק את אותם זוטות שהם קראו להם "צרכי שולחן", ללא עלות נוספת או בהזמנה נפרדת.
בנוגע, לאמירתו של המלצר, "כך נהוג באיטליה", אין לי איך להשיב מלבד שאנחנו בישראל, ככל הידוע לי.
אבקש לציין, כי אמנם מדובר ב-20 ש"ח, אך גם אם הם רשומים בתוך התפריט, אנו לא הבחנו בכך ויכול היה המלצר שהגיש לנו את אותם "צרכי שולחן", להתריע בפנינו על התשלום בעבורם, הלא הם היו קיימים על השולחן עוד בטרם הבטנו בתפריט, כך שגם אם היינו בוחנים בו כבחוזה משפטי ונניח והיינו מבחינים בסעיף המדובר, הרי שכבר צרכנו מאותם דמי השולחן וההחלטה האם לצרוך או לא, כבר לא הייתה בידינו.
כמו כן, אבקש להסביר, כי כ"צרכן חכם", נוהג אני לפקוד את אתר האינטרנט www.rest.co.il, בכדי לא להיות מופתע לרעה בעת הגעתי למסעדה, כפי שקרה במקרה זה. אך לצערי הרב, אותה שורה בשם "קופרטו", אינה מופיעה כלל בתפריט שבאתר. בנוגע לסעיף זה, אבקש להבין כיצד עומד הוא מול סעיף 17(ב') לחוק הגנת הצרכן תשמ"א – 1981.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מסעדת פרונטו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה