שירות לקוחות מזעזע ובלתי אמין |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המכתש 6, בניין לב מגור, חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 9/3/2006 ביצעתי הזמנה חוזרת למדפסת דרך אתר מונו1. במעמד ביצוע ההזמנה שוחחתי טלפונית עם אחת מנציגות השירות, אשר הבטיחה בפניי כי בעקבות טעות שהייתה אצלהם "בעקבות חילופי מנהלי האתר וכ'ו... לא היה את הדגם המבוקש למדפסת הקודמת שהזמנת..." - דבר שגרם לי לנזק עצום בכך שהודיעו לי אחרי המתנה ממושכת כ"כ שאין באפשרותם לספק לי את המדפסת מהדגם המבוקש).
למרות זאת, נתתי להם הזדמנות נוספת לכפר על הטעות והנזק שנגרמו לי.
מסתבר, בדיעבד, שגם ניסיון זה עלה לי ביוקר.
לא די בכל משך ההמתנה שחיכיתי ולא די בכך שלא קיבלתי כל פיצוי בגין עגמת הנפש, הרי שהאתר הוסיף חטא על חטא בכך שעד כה לא סיפק לי את המדפסת ובנוסף אף סירב לזכות את כרטיס האשראי שלי שחויב על סכום כספי בעל 4 ספרות, עד אשר נאלצתי לפנות לחב' האשראי ע"מ לבצע הליך "כשל תמורה".
מן הראוי היה כי שירות לקוחות טוב - היה מתקשר להודיע על איחור וכ'ו, ולא משנה מה הסיבה.
|
החלפת הנהלת האתר על צוות עובדיו לאלתר או לימוד קור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|